Arkadaşlar kendi hayatımı kurmak istiyorum ama fikirlerinize ihtiyacım var. Ne düşünüyorsunuz?

Sevgili arkadaşlar öncelikle iyi aksamlar dilerim hepinize. Benim annem babam yok akrabalarımın evinde büyüdüm şu an babaannemin evinde yalnız yaşıyorum ve burası ortak miras yeri. Herkes sapıtmaya başladı çıkın diye ve ben burdan çıkmak istiyorum artık. Ama okulum uzadı ben akademisyen olmak istiyodum. ama okul uzayınca motivasyonum düştü. Turizm işletmeciliği okuyorum ve Turizm şehrinde yaşıyorum hocalarla aram iyi ama sizce okulu bırakıp calısmaya mı başlasam yoksa okula devam edip basarı gösterip yl yapıp akademik bir işe atanıp evimi vs mi kursam inanın kafam çok karısık ve karısık cümleler yazdıysam özür dilerim kötü olaylar oldu miras için kimse kimseyi tanımıyor demek ki. Ayrıca sevgilim bu süreçte hım yardımcı olmadı sizce onu da hayatımdan çıkarmalı mıyım kılını kıpırdatmadı. Teselli etmedi. Teşekkürler.

Arkadaşlar kendi hayatımı kurmak istiyorum ama fikirlerinize ihtiyacım var. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla