28 yaşında tıp kazanmak iyi mi, kötü mü? Lütfen sadece dürüst olun?

İyi
Geç kalmış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
28 yaşında tıp kazanmak iyi mi, kötü mü? Lütfen sadece dürüst olun?
Cevapla