Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
8 ayBakacak birisi var mı zorlanirsin ama istersen basarirsin
02 Yorumla
Soran8 ayKayınvalifem var ama bakar mı bilmiyorum
- 8 ay
Yardımcı olacak birisi olursa okuyabilirsiniz 4 yaşında çocuk durmuyor cunki ilgi istiyor çok konuşuyor ders calisamazsiniz
Evet zor, ama çok zor.
Bekar ve yalnızken zar zor okudum ben, çok zor haberin olsun
10 Yorumla
3 ayValla zaman yönetimi çile, ama imkansız değil.
00 Yorumla
7 ayÇocuğuna ihtiyacı olan zamanı verdiğin sürece engel değil.
00 Yorumla
8 ayZorlu olabilir. Denersin bakarsın. En azından tecrübe.
00 Yorumlaİstersen herseyi yaaprsin kendine inan birseyleri değiştirmek. istiyorsan hayatında cesaretli olmalısın olmasada denedim dersin birdaha denersin Başarmak için başlamak lazım
00 Yorumla
8 ayNeden zor olsun ki imkanın varsa
02 Yorumla
Soran8 ayOkul 8 de derse başlayı akşam 5nte bitiriyor ben çocuğumu o saate kadar kreşe bırakmaya kıyamıyorum
- 8 ay
Madem öyle o halde işin zor
Başarilar hayalleriniz hedefiniz olsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayZorlar baya bakacak birisi varsa biraz daha kolayalaşabilir
00 YorumlaOkursun zorlanırsın biraz
00 YorumlaEvet maalesef
00 Yorumlasanırım çocuksuz da zor oluyordur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayÇocukla hemde🤣o yaş çocuk
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayÇocuğa bakan varsa neden zor olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayBen olsam denerim, tabi zor olur ama halkedersin
00 Yorumla
8 ayEşin nerde
02 Yorumla
Soran8 ay8/17:00 işte
- 8 ay
Zor durum
8 ayAllah bagışlasın
00 Yorumla
8 ayOlmaz
00 Yorumlaçok değil
00 Yorumla
8 ayKocan yardım ederse değil
00 Yorumla
8 ayHelal ederim
00 Yorumla
8 ayZor olur
00 Yorumlabence zor olur
00 Yorumla
8 ayEvet
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayYapabilirsin. Hem Anne hem de doktor olabilirsin.
03 Yorumla
Cevap sahibi8 aySeni zorlayabilir ama imkansız değil. Hayattın her yerinde bir zorluk vardır.
Soran8 ayAma 4 yaşında kreşe bırakmak çok zor geliyor nasıl yaparım bilmiyorum dersler 8 de başkıyot 5 te bitiyor
Cevap sahibi8 ayO zaman birkaç sene bekleyebilirsin. Hem sınav için de ders çalışmış olursun.
Yani
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)8 ayEvet biraz zor olabilir
00 Yorumla
8 ayEvet zorlanırsın
00 Yorumla
7 ayYanii
00 Yorumla
8 ayEvet
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba✨
Öncelikle böyle bir adım atmayı düşünmen ne kadar güçlü bir kadın olduğunu gösteriyor! 💪 Tıp okumak başlı başına bir emek ve özveri işi ama 4 yaşında bir çocuğun varken bu adımı atmayı istemek, gerçekten saygı duyulacak bir hedef. Elbette zorluklar olacak; zaman yönetimi, çocuğunla geçireceğin vakti ayarlamak ve derslerin yoğunluğu arasında denge kurmak gerekecek. Ama unutmamalısın ki kadınlar her zaman mucizeler yaratırlar. 🌟
Kocaman hayalleri olan bir anneyi görmek çocuğun için de büyük bir motivasyon olacak. Eminim ki o seni her zaman örnek alacak. İşlerini planlı şekilde yürütür, zamanını iyi yönetirsen hedeflerine ulaşman mümkün. İnan bana, bu süreçte yalnız değilsin ve destek alabileceğin ortamlar da mutlaka var. Sana güveniyorum! Unutma ki senin başarın, onun geleceği için de bir ilham olacak.✨
#BirAdımÖne