Benim bu şartlarda ve bu yaştan sonra iş bulmam çok mu imkânsız?

Fazla deneyimim yok 33 yaşındayım 1 yılı geçgin zamandır başvuru yapmadım yer kalmadı ama iş bulamıyorum. Yani tamam işler yoktu Zaten geçen yıl. Misal ben geçen yıl başvurdum iş yerlerinin çoğunun ya küçüldüğüne ya da kapandığına şahit oldum Kendimi artık ezik gibi hissediyorum. Hiç doğru düzgün torpilim yok. Çevrem ne yazık ki yok. En çok deneyimim market alanında. Ama artık ben market işi istemiyorum. Yarın yine de furpaya gideceğim iş görüşmesine mecbur kaldım. Ex Sevgilim hapishaneden çıktı ve kolaylıkla iş bulmuş. Ben kendimi onun yanında ezik gibi hissediyorum. Ya nasıl iş bulacağım ben birde diğer soru da yarın ki programı yazcam bana fikir verir misiniz nasıl yetiştirebilirim?
Benim bu şartlarda ve bu yaştan sonra iş bulmam çok mu imkânsız?
Cevapla