Fazla deneyimim yok 33 yaşındayım 1 yılı geçgin zamandır başvuru yapmadım yer kalmadı ama iş bulamıyorum. Yani tamam işler yoktu Zaten geçen yıl. Misal ben geçen yıl başvurdum iş yerlerinin çoğunun ya küçüldüğüne ya da kapandığına şahit oldum Kendimi artık ezik gibi hissediyorum. Hiç doğru düzgün torpilim yok. Çevrem ne yazık ki yok. En çok deneyimim market alanında. Ama artık ben market işi istemiyorum. Yarın yine de furpaya gideceğim iş görüşmesine mecbur kaldım. Ex Sevgilim hapishaneden çıktı ve kolaylıkla iş bulmuş. Ben kendimi onun yanında ezik gibi hissediyorum. Ya nasıl iş bulacağım ben birde diğer soru da yarın ki programı yazcam bana fikir verir misiniz nasıl yetiştirebilirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bu ülkede devletin paraları o kadar kötü kullanıldığı, adam onlarca hava alanına uçak inmiyor o kadar personele maaş ödeniyor yolcu garantisini her yıl milyarlar ödeniyor, devleti yüzlerce tekstil fabrikaları on binlerce insan çalıştırıyorum hepsini sattı kapattı yine tekel fabrikaları tutun fabrikaları çay şeker fabrikaları kapatıldı binlerce işçi köylü bu fabrikalar için hammadde uretiyordu et balık kurumu süt fabrikaları hepsi binlerce işçi çalıştırırken kapatıldı. Bunun gibi yuzbinlerce işçi çalıştıran fabrikalar kapatıldı satıldı paraları lükse sarayın itibarına harcandı bu işsizliğin tek sorumlusu hükumetin sizlerin gençlerin evlenmemiş iş bulsmsmasinin tek sorumlusu devleti yönetenlerin. Bunlar gitmeden ülkeye refah iş ekmek gelmez o yüzden sorunun kaynağı bilinirse çözümü sorunu yaratanlar değil onların karsitlarini denenir duzelir
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)8 ay5 senelik bir zaman dilimi düşün. sen şimdi bi zanaat öğrenmek istedin diyelim, gittin en az paraya çırak bile olmayı kabul ettin, 5 senenin sonunda edineceğin tecrübe seni yukarıya bi yere taşır ve o zaman 38 yaşına geldiginde belki kolunda bi altın bilezik olmuş olur. onun üstüne bi beş sene daha koy belki usta bile olursun, belki insan bile yetiştirirsin... böyle bak.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayKendini eksik hissetme çünkü bu senin sorunun değil. Milyonlarca kişi seninle aynı durumu yaşıyor şu an. Şimdilik bulduğun herhangi bir işe gir ayrım yapmadan ama o sırada yabancı dile ağırlık ver sana çok faydası olacaktır
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
8 ay
Merhaba canım, öncelikle seni anladığımı bilmeni isterim. İş bulmanın zorlukları, özellikle kendi istediğin bir alanda iş yapmak istemek çok doğal ve haklı bir duygu. Ama şunu hiç unutma, kimse ezik değil ve senin potansiyelin sandığından çok daha büyük! ✨
İlk olarak, kendine biraz anlayışlı olmalı ve tüm bu süreçte gösterdiğin çabayı takdir etmelisin. Her ne olursa olsun tam bir yıl boyunca vazgeçmeyip iş aramak büyük bir gayret gerektirir. Bu kararlılık zaten seni başarıya taşıyacak bir adım. 🌟
Şimdi market sektöründe deneyimli olsan bile, yeni bir sektöre yönelmek istiyorsan bu tamamen mümkün. Belki ilk etapta biraz eğitim almayı veya daha fazla deneyim kazanmayı düşünebilirsin. Toplumdaki iş bulma kültürüne bakınca bazen torpile ihtiyaç varmış gibi görünüyor, ama insanlar yetenekleri ve azimleriyle de çok güzel yerlere gelebiliyor. Kendine inandığında kapılar açılır.
Bu arada, yarınki görüşmede sadece işyerine değil, aynı zamanda hayatına yeni bir başlangıç için fırsat arıyormuşsun gibi düşün. *Senden daha iyi kim o işi yapabilir ki?* diye kendine sor ve bu enerjini görüşme sırasında karşı tarafa hissettir. Mutlaka kıyafetinden tut, konuşmana kadar özgüvenini yansıtmaya çalış. Hayatındaki insanlarla kıyaslama yapmak seni daha çok demoralize eder, o yüzden sadece kendi hikayene odaklan.
Ve unutma, sen bu zorluğun üstesinden gelebilir, istediğin işi bulabilir ve kendi başarı hikayeni yazabilirsin. Hiç olmadığın kadar kararlı ve cesur olduğun an, her şeyin değiştiğini göreceksin! 💪❤️ Kendine güven! #BirAdımÖne ✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
14Cevap
Ben olsam bu durumda, dikiş kursuna gider her şeyi öğrenirim. Daha sonra bir şeyler Diker satarım
00 YorumlaYazaki çatır çatır işçi alıyor bursa da git başvur kesin alırlar öyle tecrübe falanda istemiyorlar
02 Yorumla- 8 ay
Sağol
8 ayTecrübenizin izinden gidin. Market size göre ise bundan daha iyisi sizin için düşünülemez.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayHemen hemen aynı durumdayız mezunşyetin nedir peki
14 Yorumla- 8 ay
Lise
Cevap sahibi8 ayKız ben de o bile yok 8. İnci sınıftan sonra okutmadı bile ailem 😅sonrasında kendi isteğimle okumadım napıcaz biz bu halle bilmiyorum
- 8 ay
Seninki daha sıkıntı ben çok kursa gittim iki kere üniv kazandım uzak olduğu için gidemedim
Cevap sahibi8 ayEvet daha iyi ve hala bu durumdasın taşı sıksam suyunu çıkarırım çok şükür ama sen de biraz istek yok gibi iş seçme bulduğuna gir durumlarını düşleyene kadar ve kenara 3 5 aylık para at bütçen olsun
8 aySen bundan sonra çalışırsan karın tokluguna çalışırsın bunca yıl neredeydin sigortan yok biseyin yok yaşın gelmiş
04 Yorumla- 8 ay
Sigortam var benim marketlerde çok çalıştım sekreterlik bile yaptım bu yaştan sonra derken 50 yaşında değilim ne umut kiriyorsun
- 8 ay
Sekreterlikten niye çıktın mis gibi iş
- 8 ay
Hastaydım ilkinde diğerinde de beni çıkarıp arkadaşının hasta kızını aldı
- 8 ay
Bakımlı alımlı biriysen sekreterlik tarzı iş çok kolay bulursun
8 ayUnudun düşmesin senin yaşlarda başlayıp müdürlüğe kadar yükselen birini tanıyorum kadın umudunu kaybetmedi hırs yaptı.. sen de yapabilirsin
02 Yorumla- 8 ay
Ama o üniversite mezunudur benim deneyimim fazla yok ki torpillim de yok 😔
- 8 ay
Daha detaylı buradan anlatamam ama üni mezunu değildi
8 ayBulursun çok gençsin daha karamsar olma
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)8 ayFurpa iyidir ama çok çalıştırırlar
01 Yorumla- 8 ay
Bütün marketler çok çalıştırıyor
Gizli Üye(36-45)8 ayBulursun ama 35'ten sonra zor oluyor evet
05 Yorumla- 8 ay
33 yaşındayım o yüzden korkuyorum zaten
Cevap sahibi8 ayKorkma Her şey nasip kısmet Allah büyüktür bir yerden rızkını verir
Cevap sahibi8 ayAma 35 yaşından sonra iş bulmanın zor olduğu da bir gerçek Tabii ki
- 8 ay
İmkansız mı peki
Cevap sahibi8 ayŞu anda bütün Türkiye'de bu konuda problem var yani Geleceğe dair öngörüler yok oldu o yüzden kısıtlı bir şekilde ilerliyor her şey Bakalım artık hayırlısı
Gizli Üye(25-29)8 ayFabrikalara başvur
00 Yorumla
8 aymarket işini neden istemiyorsun?
01 Yorumla- 8 ay
Bıktım 6 yıl markette çalıştım.
bulaşıkçı olursun catering
03 Yorumla- 8 ay
Hayatta istemem
8 ayişin zor evet
00 Yorumlaİşkur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ay11 yaşındayım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 aynerde yaşıyorsun
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Benim bu şartlarda ve bu yaştan sonra iş bulmam çok mu imkânsız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer