selaam :) Bugün 11 Ekim Dünya Kız Çocukları Günü, Ayşe Arman Instagram'da paylaşmış, Türkiye'de zorunlu eğitim çağında tam 270 bin kız çocuğu okula devam edemiyomuş, düşünsenize bu 13.500 sınıf dolusu hayal demek, kalbim kırıldı resmen 💔
ama güzel haber, Sabancı Vakfı 6 stk'yla (Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, Koruncuk Vakfı, Kız Çocuklarına Destek Derneği, Konuşmamız Gerek Derneği, Bomovu ve SisterLab) güç birliği yapıp 15 milyon lira hibe veriyomuş kızların eğitimi ve güçlenmesi için! Eşit fırsatlar yaratmak için ortak projeler başlatıcaklarmış, bambaşka bi dünya mümkün diyolar 🌍👧 Bence süper bi adım, başka kurumlara da örnek olsun inşallah 🙌 Sizce kız eğitimi için daha neler yapılmalı? Fikirlerinizi yorumlara yazın :)


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer