Bir kadın için matematik öğretmenliği düşük bir statü müdür sizce?

Aylık gelirim 150k bu arada kendime ait arabam ve evim de var ama hala yetersiz hissediyorum...

Bir kadın için matematik öğretmenliği düşük bir statü müdür sizce?
Cevapla