22 yaş üniversite sınavına çalışmak için çok mu absürt bir yaş?

selamlar ben kazanmıştım ama bölümde yapamadım. iç mekan tasarımdı bölümüm. şimdi tekrar çalışıyorum yks denen illeti. ama çoğu arkadaşım kpss gir memur ol atan falan diyor. haksızlar da demiyorum. ama matematik yapamıyorsam hiçbir şeyim gibi bir şey. oturup çalıştığımda konuyu anlasam bil soruları yapamıyordum bu yüzden kendimden umudumu kesmiştim. ne önerirsiniz

22 yaş üniversite sınavına çalışmak için çok mu absürt bir yaş?
Cevapla