Dünyayı kadınların yönetmesi gerektiğini düşünüyorum. Sizce?

ama erkek hep bundan korkup kadini ikinci plana atti
siz ne düşünüyorsunuz
Dünyayı kadınların yönetmesi gerektiğini düşünüyorum. Sizce?
Cevapla