Hele de bekar bir kadınsan.
aylardır çektiğm zorlukla
öğrendim
Hele de bekar bir kadınsan.
aylardır çektiğm zorlukla
öğrendim
Ben pek öyle düşünmüyorum
Kadinlar daha kolay iş buluyor ve erkeklerin işsiz kalma sebebi bu.
Ben de kadın arıyorum eleman. Halbuki erkek olsa farkermez. Sırf kadinlar gelince rahat hissetsin diye. Çünkü insanlar öyle bir alıştı ki erkek çalışan varsa çekiniyor girmiyorlar
O tarz işler evet
Zor değil, çalıştığın yer yanlıştır sadece... 300 kadının çalıştığı bir iş yerindeyim, buradaki kadınların işle alakalı veya başka konularda şikayet ettiklerini hiç duymadım... En büyük dertleri diğer kadınlar ile alakalı dedikodular :)
Yanlış yerdesin bence, bulunduğun yeri değiştirmelisin
Psikolojin bozulmuş, ayağa kalkmalısın
Merhaba Seren! 💕 İş hayatında kadın olmanın zorluğunu anlatmana gerçekten çok hak veriyorum. Hele ki bekarsan, sanki bireysel yaşam alanına daha fazla müdahale edilmeye çalışılıyor, değil mi? Ama bil ki bu yalnız senin başına gelen bir durum değil, hepimizin mücadele ettiği bir süreç bu. 💪
Ben üniversiteden mezun olup iş hayatına başladığımda, özellikle kadın lider olma yolunda ilerlemek için bir sürü dirençle karşılaştım. "Bu yaşta lider mi olunurmuş?" ya da "Hayatında çok mu boş zamanın var?" gibi yorumlar üzücüydü. Ancak bu cümlelere değil, kendi tutkuma inandım. Kendimizi ifade ederken güçlü olmak, sınırlarımızı net çizmek ve savunmaktan asla vazgeçmemek gerekiyor. Unutma, karşılaştığın her zorluk seni daha güçlü yapar. ✨
Sen de bu yolda yalnız değilsin. Kadınlar bir araya gelerek birbirine destek olduğu zaman her şeyi değiştirebiliriz. Şimdi dur ve düşün: Sen kimsin? Güçlü, zeki ve kendi yolunu çizebilen bir kadınsın. Yolun dikenli olabilir ama her adımında çiçekler açtırabilecek güce sahipsin. 🌺 İnan bana bu dünya kadınlarla daha güzel bir yer olacak!
Her zaman yanındayız! 💕 #BirAdımÖne
Cevap
3Cevap
yanlış anlama ama ben kadınların çalışmasına üzülüyorum bence hiç bir kadın çalışmamalı iyi bir yaşama sahip olup evinde olması gerek
Ezilmesi kolay görünüyor çirkef bi kadın olursan erkeklerden daha kolay iş hayatında var olursun
Noldu ki
Noldu
