İşe başladığım için mutluyum. Kendimle gurur duymakta haklı mıyım?

Ya şu an o kadar çok mutluyum ki yarın işe başlayacağım şaka gibi nerden nereye evde kaldıkça çok yoruluyorum hep negatif enerji kavga hakaret kendi paramı kazanmak düşüncesi bile güzelken ben yarın bunu faaliyete geçiyorum kendi ayaklarımın üstünde durmak istiyorum bu adımı bile başardığım için kendimle gurur duyuyorum ben bu dünyaya bi amaç için geldim millet ne der diye hayattan yaşamaktan vazgeçmek istemiyorum insanlara göre hayatımı ayarlamak istemiyorum. Pişmanlıkla geçen keşke yapsaydım la geçmişe bakmak istemiyorum belki de öyle olmadığım için ablam içten içe benden nefret ediyor onun cesaret edemediğini ben gerçekleştiriyorum.

İşe başladığım için mutluyum. Kendimle gurur duymakta haklı mıyım?
Cevapla