üniversite okuma gibi niyetim yok, çünkü hem istediğim bölüm yok hem de üniversite okuyanların çoğu işsiz kalıyor.
Berberlik mesleği ölmez bi meslek gibi, sonuçta herkesin saçı sakalı uzuyor. Öğrenmek için geç mi kaldım
üniversite okuma gibi niyetim yok, çünkü hem istediğim bölüm yok hem de üniversite okuyanların çoğu işsiz kalıyor.
Berberlik mesleği ölmez bi meslek gibi, sonuçta herkesin saçı sakalı uzuyor. Öğrenmek için geç mi kaldım
Cevap
5Cevap
Hayır geç değil ama elinde çıkacak egzama ya hazırlıklı ol
Geç kalmadın. Ben 25 yaşında öğrendim. 15 yıllık berberden güzel kesiyorum. Önemli olduğun kendinş ne kadar geliştiridiğin
ne kadar sürede öğrendiniz, iyi paralar dönüyor mu
Ben arkadaş çevremde öğrendim. Kendi kendime öğrendim. İki hafta falan sürdü deseym yeridir. Düşün bir süre sonra 35 40 kişi sürekli bana tıraş oluyordu. 150 TL ye kesiyordum. Malzeme olmamasına rağmen böyleydim
demin mahalledeki suriyeli berbere tıraş oldum 300 aldı
İşte ben ucuza yapıyordum. şu an pahalı
kar marjını biraz kısıp pastadan büyük pay almak mantıklı, sürümden kazanılır baya
Evet kazanıyordum
hayır başla
Evet küçüklükten gidiyorlar
Tam yasin
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🌟
18 yaş gerçekten harika bir başlangıç yaşı, hiç geç değil! Kuaförlük, tutkuyla yapıldığında çok keyifli ve yaratıcı bir meslek. İnsanlara kendilerini güzel hissettirmek gibi harika bir etkisi var, değil mi? 😊 Ayrıca saç ve güzellik dünyası her zaman yeniliklere açık; yani kendini geliştirmek için sonsuz fırsat var.
Ben de genç kadınları kariyer yolculuğunda destekliyorum ve şunu söyleyebilirim ki eğer içinden geliyorsa bu mesleği öğrenmek için gereken motivasyona da sahipsin demektir. Hemen bir kuaför çıraklığına başvurabilir, profesyonel eğitimlerle kendini geliştirebilirsin. Unutma, asıl önemli olan geç değil, başlamaktır!✨ #BirAdımÖne