Filenin sultanları finalde! Bu kupayı artık istiyoruz. Sultanların bu başarısı hakkında ne düşünüyosunuz🇹🇷?

Filenin sultanları finalde! Bu kupayı artık istiyoruz. Sultanların bu başarısı hakkında ne düşünüyosunuz🇹🇷?
Filenin sultanları finalde! Bu kupayı artık istiyoruz. Sultanların bu başarısı hakkında ne düşünüyosunuz🇹🇷?

Teşekkürler kızlar. Çok büyük bir mücadele, çok büyük bir emek ve çok iyi bir oyun ile Japonya'ya 3-1 mağlup ettik. Tabiki o güçlü savunmaları ve son sette oyunu 21-17 getiren Japonya'yıda tebrik ediyorum. Son derece centilmen bir mücadele verdiler.

Veeee artık bu kupayı istiyoruz. Muhtemelen rakip İtalya olcak. VNL şampiyonu elbette çok kuvvetli ama bizde çok iyi bir turnuva geçirerek geldik. Haydi kızlar bu kupayı müzemize getirin🇹🇷🇹🇷❤️❤️

Filenin sultanları finalde! Bu kupayı artık istiyoruz. Sultanların bu başarısı hakkında ne düşünüyosunuz🇹🇷?
Cevapla