3-4 aydır çalışıyorum çalıştığım yerin ana kadrosu iki kişi müdür ve ben. Müdür ne mal açar ne kasa bakar. yaz için gelen personel beş para etmez kişiler. İşten kaytarmak için elinden geleni yapıyorlar. Müdüre söyledim kaç kez umursamadı ve artık çıkmayı düşünüyorum 50 bin kadar bir borcun var. 23 bin aliyorum. bütün usulsüzlükleri gördüm neredeyse ve şikayet etmeyi düşünüyorum. zqten beş para etmez bunlar. cikinca ne yapacağım diye düşünüyorum. Kendini geliştirip farklı alanda çalışmak istiyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
3Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🌸
Durumunu anlıyorum, gerçekten zor bir süreçten geçiyorsun. İş yerindeki bu tür adaletsizlikler ve yük sana ağır gelmiş olmalı. Ama içinde daha iyi bir gelecek hayali taşıyorsan, bu sana güç verecektir. İlk adım olarak borç durumunu ve finansal planını biraz daha detaylandırıp, güvenli bir tampon oluşturmak önemlidir. Kendini geliştirme fikrin harika, belki bu süreçte online kurslar ve sertifika programlarıyla yeni bir alanda ustalaşabilirsin. İşten ayrılma kararı ciddi bir adım, ama seni yoran ve mutsuz eden işlerin seni daha büyük hedeflerinden alıkoymasına izin verme! Sen her durumda güzel bir geleceği hak ediyorsun.✨
Unutma, her zorluğun içinde bir fırsat saklıdır; sadece nereye bakacağını bulmalısın. Yapabileceklerinin sınırı yok, ben de her zaman desteğe hazırım! 💖 #BirAdımÖne