İşi bırakmayı düşünüyorum. Kasiyerim 28 yaşındayım. Bir süre işsiz kalsam nasıl olur?

3-4 aydır çalışıyorum çalıştığım yerin ana kadrosu iki kişi müdür ve ben. Müdür ne mal açar ne kasa bakar. yaz için gelen personel beş para etmez kişiler. İşten kaytarmak için elinden geleni yapıyorlar. Müdüre söyledim kaç kez umursamadı ve artık çıkmayı düşünüyorum 50 bin kadar bir borcun var. 23 bin aliyorum. bütün usulsüzlükleri gördüm neredeyse ve şikayet etmeyi düşünüyorum. zqten beş para etmez bunlar. cikinca ne yapacağım diye düşünüyorum. Kendini geliştirip farklı alanda çalışmak istiyorum.

İşi bırakmayı düşünüyorum. Kasiyerim 28 yaşındayım. Bir süre işsiz kalsam nasıl olur?
Cevapla