Kariyer sitelerinde özgeçmişime tüm deneyimlerimi yazmalı mıyım?

Satınalma-Satış destek Uzmanı-Portföy yönetimi-lojistik ve Noterler birliğinde noter katibi gibi alanlarda deneyimim var. Çalıştığım sadece 3 şirketin ismini paylaştım ve referans olarak 1 kişiyi yazdım özgeçmişime, sade ve çok güzel bir ön yazı oluşturdum. Fakat bazı şirketler çok deneyimi olanlardan uzak duruyor, sadeleştirince de deneyimi yok diyip dönmeyenler oluyor. Sizce tüm deneyimlerimi anlatan bir ön yazı mı oluşturmalıyım yoksa çalıştığım şirketlere de bunu eklemelimiyim. Açıkcası çözemedim bu işletmelerin kafalarını. Sağlıklı dönüşler için ne yapmalıyım. Maaş beklenti aralığımı da mutlaka belirtiyorum çünkü görüşmelerde düşük maaş söyleyenler zamanımı ve yol paramı boşuna almış oluyorlar.

Kariyer sitelerinde özgeçmişime tüm deneyimlerimi yazmalı mıyım?
Cevapla