Bir kız olarak gemide çalışmak nasıldır? Tavsiyeleriniz var mı?

Gemi makine işletmeciliği okuyup gemide çalışmak istiyorum. Hem cinsiyet hem de fiziki olarak yetersizliğim olduğunu düşünüyorum özellikle boy konusunda sıkıntılıyım güç olarak sıkıntım yok kendimi geliştirebilirim ama boy sıkıntısı önüme çıkar diye endişeleniyorum ve maalesef ki bu bölüm ve gemide çalışma konusunda ciddi cinsiyet farklılığı var nerdeyse yok denecek kadar az kadın çalışıyor. Endişelerim var fakat başka şansım yok hedeflerim var bu yüzden para biriktirmem lazım gemicilikte ihtiyacım olan parayı en kısa sürede kazanmamı sağlıyor. Elbette her işte olduğu gibi zorluğu var ama bazı şeylerden de fedakarlık yapmak gerekiyor Hem kendi hedeflerim için hem de sevgilimle daha rahat bir hayat sürmemiz için bu yola çıkmam gerek. Bu konuda fikirlerinizi ve denizcilik ile ilgili tavsiyelerinizi paylaşırsanız faydalanmayı çok isterim.

Güncellemeler
9 ay
Bölümü kazanamadım maalesef Laborant ve veteriner sağlık bölümünü kazandım şimdi farklı bir yolla ilerliycem hayırlısı buymuş
Bir kız olarak gemide çalışmak nasıldır? Tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla