27 yaşında tıp fakültesi kazanmak sizce nasıl?

Bir kadın için iyi mi kötü mü

İyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
27 yaşında tıp fakültesi kazanmak sizce nasıl?
Cevapla