Girdiğim bütün işlerden çıkarılıyorum. Sizce artık iş aramayı bırakayım mı?

Fazla gurursuzum. İşten çıkarılmayi kendime o kadar da gurur meselesi yapmıyorum.Ondan bir kere çıkarıldım diye asla kendime bir daha sakin başka işe girip kendini rezil etme denedim. Diyenlerin de laflarını umursamadım. Ondan ne kadar çıkarılırsam çıkarılıyım iş aramaya devam ettim. Ama artık pes mi etmeliyim? Yani kısa kısa çalışmış da olsam elime para geçiyor en azından. Tamamen evde oturursam daha mı sıkıntı olur. Bu arada bedenini kullanman gereken işlerde aşırı zayıfım. Enerjisiz ve güçsüz bir tipim. Ondan zaten çoğu iş bana göre değil.

Girdiğim bütün işlerden çıkarılıyorum. Sizce artık iş aramayı bırakayım mı?
Cevapla