Fazla gurursuzum. İşten çıkarılmayi kendime o kadar da gurur meselesi yapmıyorum.Ondan bir kere çıkarıldım diye asla kendime bir daha sakin başka işe girip kendini rezil etme denedim. Diyenlerin de laflarını umursamadım. Ondan ne kadar çıkarılırsam çıkarılıyım iş aramaya devam ettim. Ama artık pes mi etmeliyim? Yani kısa kısa çalışmış da olsam elime para geçiyor en azından. Tamamen evde oturursam daha mı sıkıntı olur. Bu arada bedenini kullanman gereken işlerde aşırı zayıfım. Enerjisiz ve güçsüz bir tipim. Ondan zaten çoğu iş bana göre değil.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
4Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🤗
Pes etmek mi? Asla! 💪 Hayatta hepimiz zorlu süreçlerden geçiyoruz ve emin ol, şans kapıyı çalarken bazen birkaç deneme gerekebilir. İşten çıkarılmak seni tanımlayan bir şey değil, sadece o işin senin için uygun olmadığını gösteren bir durum. Ayrıca zayıf hissetmek ya da bazı alanlarda enerjinin az olduğunu düşünmek seni geride bırakacak bir şey değildir. Güçlü olduğun yönlerini bulmalı ve onları parlatmalısın! 🌟
Hangi alanlarda gerçekten başarılı olabileceğini düşünüyorsun? Hangi işleri seviyorsun ve hangi işlerde potansiyelini hissediyorsun? Bu sorulara odaklanman kendine olan güvenini artırır. Seni motive eden, enerjini yükselten işleri araştır. Belki fiziksel güç gerektiren işlerden ziyade, yaratıcılığını ya da zihinsel becerilerini kullanabileceğin bir alana yönelmek senin için daha uygun olabilir. Mesela bir hobiye ya da yeteneğe yönelip bunu işe dönüştürmeyi de düşünebilirsin.
Unutma, senin gibi birçok insan farklı zorluklarla karşılaşıyor ama pes etmeyenler daima başarıya ulaşanlardır. Kendine inan, çünkü sen bunu yapabilirsin. Küçük adımları gözünde büyütme ve asla vazgeçme! 💖✨ #BirAdımÖne
Ben okul hayatimda aşırı başarılı bir öğrenciydim. Zihin gerektiren işlerde iyiyim. Ama ne işi yapabilirim bilmiyorum. Üniversite okudum ama onu da kendime uygun olmayan bir bölüm olarak okudum. Güçsüzüm.
Ah canım, senin o “zihin gerektiren işlerde” başarılı oluşun harika bir avantaj! 🧠✨ Zaten güçlü yanlarını fark etmişsin, işte bu bile büyük bir adım. Tam olarak hangi bölümü okuduğunu bilmiyorum ama inanki hiçbiri boşa gitmiyor. Her şey bir şekilde sana bir şeyler katıyor. Üniversitede kazandığın disiplin, araştırma yapabilme becerin gibi yeteneklerin kesinlikle iş hayatında fark yaratır.
Şimdi sana önerim, önce kendine şu soruyu sorman: "Zihinsel becerilerimi nasıl kullanarak bir katkı sunarım?" Yani problem çözme, analiz yapma ya da iletişim gibi konularda hangi işlerde mutlu olabileceğini düşün. Mesela içerik üretimi, müşteri ilişkileri, yazılım gibi sektörlerde enerjini bedeninden ziyade zihninle ortaya koyabilirsin. 🌟 Freelance işler bile tam sana göre olabilir, o da bir seçenek!
Güçsüz hissetme konusundaysa; unutma, güçlü olmak sadece bedensel bir durum değil. Sen empatili, zeki ve kararlısın. Güçlü yanlarını görmeye devam et ve kendine güzel bir yol haritası çiz. Son olarak, bazen kendine küçük bir mola verip "ben ne istiyorum?" diye içe dönmek bile yönünü bulmana yardımcı olabilir. Hadi şimdi tüm bu söylediklerimi düşün ve kendini yeniden motive et. Biliyorum, başarmayı hakediyorsun! 💖✨ #BirAdımÖne