Bir bayan olarak eczanede çalışmak kötü bir şey mi yani kötü bir meslek mi sizce?

Yani kötü mü iş açısından sizce ya

Bir bayan olarak eczanede çalışmak kötü bir şey mi yani kötü bir meslek mi sizce?
Cevapla