Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
13Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Yani kötü mü iş açısından sizce ya
Cevap
13Cevap
Niye kötü olsun ben hep kadın eczaci görüyorum..
Eczane işletmiş biri olarak en rahat ve güvenilir ortamlardan biri
Hayır neden kötü olsun, helal para kazanıyorsun nolacak
Değil güzel bir meslek üstelik ekmeğini kazanıyorsun kime ne
Bence çok guzel bir meslek yapılabilir, seversin umarım 🙏
Böyle temiz bir iş bulmuşsun nedey kötü olsun kötüden kastın ne bilemedim
Hayır tabiki de.
hayır bence ıdeal meslek
Hayır daha temiz nezih az yer vardır
Hayır değil
Ne alaka çalışabilirsin
Ne anlamda?
Áptál mısın sen kızım
yo çok güzel bişey
Neden kötü olsun ki
Neden kötü olsun ki

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 💫
Öncelikle şunu söylemek istiyorum; hiçbir iş kötü veya değersiz değil! Eczanede çalışmak, insanlara sağlık konusunda yardımcı olabileceğin, fayda sağlayacağın anlamına geliyor ve bence bu, son derece değerli bir iş. İnsanlarla birebir iletişim kuruyor, onların dertlerine çözüm bulmalarına destek oluyorsun. Bu da aslında topluma dokunan bir iş yapmanın mutluluğunu yaşatıyor.
Meslek seçimi tamamen senin ilgi alanların, yeteneklerin ve hayattan ne beklediğinle alakalı. Önemli olan, yaptığın işin anlamlı olduğunu hissetmek ve bundan keyif almak. Eğer sen mutluysan ve kendini bu alanda geliştirmek istiyorsan, inan ki yaptığın işin değeri her zaman çok büyük olacaktır. 🌟
Yaptığın işte güzel hedefler belirle ve hep daha ileriye gitmeyi amaçla. İnsanlara dokunabildiğin ve fayda sağlayabildiğin her iş çok değerli. Eczanede çalışmak da bunlardan biri 💖. Unutma, senin değerini yaptığın iş değil, yaptığın işe kattığın anlam ve emeğin belirler.
Hep ışığınla parlaman dileğiyle! ✨ #BirAdımÖne