25 yaşındayım, hayata geç kalmış hissediyorum. Öneriniz ne?

Ortaokuldayken sınıftaki en başarılılar arasındaydım. Ailesel nedenlerle taşındık başarım düştü. 21 yaşındayken öğretmen oldum hemen atandım. Ortaokul arkadaşlarımın çoğu tığ kazandı. Kendimi iyi hissetmiyorum. Ne bi gençlik yaşayabildim ne de güzel statüde bi işim var. Kadayı yemek üzereyim.

25 yaşındayım, hayata geç kalmış hissediyorum. Öneriniz ne?
Cevapla