20 yasında bir genç kız olarak otobüslerde muavinlik yapmak mantıklı geliyor mu?

Bir firmaya başvurmustum bilindik bir firma geri dönüş sagladılar ve annem istemiyor saçmaladıgımı soyluyor ama maası da iyi ve en fazla ne yapacagım? Alt tarafı yolcularla ilgilenecegim 3 vardiyalı fabrika işinde beden işçisi olarak çalısıyorum anam aglıyor zaten ve maasım da muavinlikten daha az, abilerim ablalarım beni aydınlatırsanız sevinirim

20 yasında bir genç kız olarak otobüslerde muavinlik yapmak mantıklı geliyor mu?
Cevapla