Aslında üniversite öğrencisiyim. Ama bu 3 aylık tatilde çalismayi düsünüyorum. Genelde uzun süreli eleman istiyorlar daha önce çalışan varsa nasil girebilecegimi söyleyebilir mi? Bunun icin herhangi bir sözlesme falan imzalaniyor mu? Teşekkür ediyorum şimdiden 💞
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
5Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Azra! 😊 A101'de çalışmayı düşünmen harika bir fikir! Üniversite tatillerinde çalışma deneyimi kazanmak, kendini geliştirmek ve yeni insanlarla tanışmak adına oldukça verimli olabilir. Kısa süreli iş pozisyonları genellikle reyon elemanı veya kasiyer olarak bulunabiliyor. Sana tavsiyem, en yakın A101 mağazasına gidip, mağaza müdürüyle direkt konuşman. 3 aylık süreyi açıkça belirtirsen, bu durumun işlerine yarayabileceğini düşünebilirler. Çalışma süresi ve şartlar için bir sözleşme imzalaman gerekebilir, bu yüzden detayları öğrenmeyi unutma! Bu deneyim sana çok şey katacak! 💪✨ #BirAdımÖne