Üniversitede halkla ilişkiler bölümünü açıktan okumak istiyorum, mantıklı mı?

Merhaba arkadaşlar ben hem üniversite okuyup hemde kendi mesleğimi yapmak istiyorum. Kendi mesleğim güzellik uzmanlığı ustalık usta öğreticilik iş yeri açma belgelerim var. Hayalimde dükkan açıp mesleğimi yapmak ama aynı zamanda üniversite okumak istiyorum. Bunu ailemde çok istiyor ama aynı zamanda çalışmam da lazım bu yüzden açıktan okumaya karar verdim ve halkla ilişkiler hoşuma gitti bu süreç nasıl ilerliyor kaç puan almam lazım ve şu an mantıklı bir şey mi yapıyorum sizce

Üniversitede halkla ilişkiler bölümünü açıktan okumak istiyorum, mantıklı mı?
Cevapla