23 yaşında kızım, gözümü çizdirip polislik sınavlarına girmem mantıklı olur mu?

İki gözüm de ayrı ayrı -3 derece. Öğretmenlik okudum ama atanmak çok zor. Polislik denemek istiyorum gözümü çizdiririm sorun değil ama sonrasında elenirsem üzülürüm. Sizce mantıklı mı?
23 yaşında kızım, gözümü çizdirip polislik sınavlarına girmem mantıklı olur mu?
Cevapla