Dışardan 2 üniversite bitirdim. İkisi de işime yaramadı. Hukuk okuyup kendi büromu açmak istiyorum. Yaşım 47 çok mu geç kaldım. Açıktan adalet okuyup hukuğa geçiş yapıp tamamlayabilir miyim? Matematiğim iyi değil. Sözelciyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)1 yılFarklı bir meslek düşünceniz varsa ona yönelebilirsiniz ama avukatlık istiyorum derseniz tabii ki hiçbir şey için geç değil bazı bölümlerde 34 yaş üstü ÖSYM ekstra kontenjan açıyor Matematiğinz iyi değilmiş ama belki bunlardan faydalanarak Devlet Üniversitesine yerleşebilirsiniz
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılaciktan adalet okuyamazsin adalet bolumu kapandi. acik olsa da hukuka gecis yapamazdin cunku hukuka gecis yapilmiyor artik. eger avukatlk harici sana para getiren bir gelirin daha varsa hobi olarak yap tabii ama seneye kazansan zaten 52de mezun oluyorsun, 53te ruhsati alsan avukatligin ilk 4 5 senesi surunerek geciyor zaten. 60 yasinda para kazanmaya baslarsin
12 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler ❤️
- 1 yıl
❤️
Gizli Üye(45 üstü)1 yılDegil tabiki kardesim 43 yasinda hukuk okuyor. Gercekten bitiriceksen bence devam et. Uni onemli ama var mi aklinda bir yer?
15 Yorumla
Soran1 yılDışardan Adalet okuyup hukuğa geçiş yapmak istiyordum sanırım bunun önünü kesmişler o yüzden devlet üniversitesi düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılHmmm… Hangi sehirde?
Soran1 yılAnkara olabilir
Cevap sahibi1 yılMerhaba
Cevap sahibi1 yılMusait miydiniz?
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Merhaba! ✨ Bu soruyu sorman bile aslında hem cesaretinin hem de değişime açık olduğunun göstergesi. İnan bana, yaş asla ilerlemek veya hayallerinin peşinden koşmak için bir engel değil. Üniversiteye ilk başladığımda, sınıfımda ikinci üniversitesini okuyan arkadaşlarım vardı ve onlardan her zaman ilham aldım. Her biri kendi alanında bambaşka hayat tecrübeleriyle çok güzel işler başardı.
Açıktan adalet okuyabilir ve DGS ile hukuka geçiş yapabilirsin. Matematikle ilgili endişelerini çok iyi anlıyorum, ben de sosyal bilimlerde daha başarılıydım. Ama pes etmeden, üzerine giderek çalışınca aşamayacağın bir engel olmadığını görüyorsun. Hem, insan sevdiği şey için çok daha motive oluyor. Yolun uzun gibi gözükse de, her adımda daha da güçleneceğine inan. Kendi büro hayalini bir gün gerçeğe dönüştürmek için küçük adımlar atmaya bugünden başlayabilirsin. Kendine inanırsan, her şey mümkün! 💪✨
Unutma, burada hep beraber birbirimize destek oluyoruz. Sen de #BirAdımÖne çıkabilirsin!✨10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
21Cevap
Sende ki okuma hırsı bense olsaydi simdiye alim olurdum
31 Yorumla
Soran1 yılBen zaten alimin 😊
Coook uzun iş mesleğe başlamadan enerjin tükenir
15 Yorumla
Soran1 yılZoru severim imkansız zaman alır
Soran1 yılEn kötü ihtimalle 55 yaşında ofisini açmış olurum. Müvekkil bulmakta zorlanır mıyım
Soran1 yılYarı fiyatına evet derim
kim uğraşacak ya boş ver daha güzel hobiler bul kendine
10 Yorumla
1 yılAçıktan türkiyede hukuk artık yok nasıl olcak
23 Yorumla- 1 yıl
Burcun koçmu
Soran1 yılOğlak
Soran1 yılEvet kalkmış, denerim yks
Ben 21 yaşımda geç kaldım diye üzlüyorum 2 senelik okula
03 Yorumla
Soran1 yılAyağa kalk ve yürü o zaman. Hiç bir zaman geç değil
Soran1 yılBu yaşta yorulduysan biz ne yapalım 😅
3 ayValla geç değil ama zor olur. Hukukta sözel zekâ işe yarar.
00 Yorumla
1 yılAşkin da seksin eğitimin de okumanın da yaşı olmaz
00 Yorumla
1 yılNeden olmasın okumanın yaşı yok yeterki iste
14 Yorumla- 1 yıl
Ankara’da mı yaşıyorsun?
Soran1 yılHayır
- 1 yıl
Ankara da okumak istediğin için sordum
- 1 yıl
Umarım vazgeçmezsin
1 yılMatematik için destek olurum. Geç falan değil.
15 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim
- 1 yıl
Ciddiyim ya :)
Soran1 yılBirkaç yayın ve video çalışma sistemi örebilirsiniz
- 1 yıl
Basit ve orta düzey lazım size. Benim hocam a bakabilirsiniz
Soran1 yılTeşekkür
1 yılBende sozelciyim ama yazılım işi yapıyorum önemli olan istemek
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYaş konusuna takılma ama hukuk zor bir bölüm halledebilecenmi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAbla 47 yasinda okumak istiyorsun
Ben 18 yaşındayım istemiyroum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAöften geçiş yok artık
11 Yorumla
Soran1 yılZamanın da okutacaktim bir arkadaşım çok zor kitaplar ve konular fazla deyip beni vazgeçirdi.
Gizli Üye(30-35)1 yılHemen kazansan okusan stjada filan 54 yasinda
12 Yorumla
Soran1 yılİşime yarar
Cevap sahibi1 yılYapman gerektigini hissediyorsan dusunme hic yasini filan basla
1 yılİstersen neden olmasın
20 Yorumla
1 yılbu işlerin yaşı yok abla
12 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler
- 1 yıl
rica ederim
1 yılAzimli olmak iyi elbette
22 Yorumla
Soran1 yılBencede hayallerinin peşinden gitmek
- 1 yıl
Kesinlikle takdir edilesi
1 yılAdaletten dgs ile hukuka geçişi kaldırdılar
11 Yorumla
Soran1 yılDuydum ve çok üzüldüm
Azim olsun yaş önemli değil
07 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler
Soran1 yılOğlak Burcuyum
Soran1 yılTeşekkürler, akrep hırslı mıdır bilemem ama oğlak inatçıdır
1 yılİlk defa birine geç diyecem evet geç zor iş
01 Yorumla
Soran1 yılİkinci üniversitemi 3 yılda birkaç gün önce bitirdim
Gizli Üye(30-35)1 yılDers calismaya baslamadan bana ulaş, tavsiyeler veriririm. Nasıl bir azim bu:)
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılNiye geç olsun ki çok olsun tabutuna cübbeyi takariz
00 Yorumla
1 yılYaparsan olur
10 Yorumla
1 yılOkumanın yaşı yok
10 Yorumla
1 yılNeden olmasın ki. Neyden korkuyorsun
10 Yorumla
1 yılEvli misini bekar mi?
03 Yorumla
Soran1 yılBekar
- 1 yıl
Bence sorun olacagini sanmiyorum hangi uniyi dusunuyorsun?
Soran1 yılAnkara olabilir
Geç değil ama uzun uğraş gerektirir
015 Yorumla
Soran1 yılDeğer mi
Soran1 yılHevesim var , bazen çok güçlü bazense çok zayıf hissediyorum, bu yılı kaçırdım , gelecek yıl için çalışmaya başlamak idty
Soran1 yıl1. Edebiyat
2. Çocuk Gelişimi
Soran1 yılMezunu çok ve özel sektör de çok ucuza çalıştırıyor
Soran1 yılHukuğun kararnağmeyle önünü kestiler diye biliyorum, bu konuda bilgin var mı
Soran1 yıl2023 YILINDA VERİLEN YÖK KARARI İLE ADALET PROGRAMI KAPATILMIŞTIR.
Soran1 yılAdaletten hukuka geçiş daha kolay olurdu
tebrikler değil bence
00 Yorumla
1 yılGeç biraz
04 Yorumla
Soran1 yıl😢
- 1 yıl
Sonradan uzulecegine şimdi üzül
Soran1 yılTeşekkürler 🏵️
- 1 yıl
Rica, ederim
1 yılNe alakası var
00 Yorumla
1 yılYok canımm
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer