47 yaşındayım, avukat olmak için çok mu geç?

Dışardan 2 üniversite bitirdim. İkisi de işime yaramadı. Hukuk okuyup kendi büromu açmak istiyorum. Yaşım 47 çok mu geç kaldım. Açıktan adalet okuyup hukuğa geçiş yapıp tamamlayabilir miyim? Matematiğim iyi değil. Sözelciyim

47 yaşındayım, avukat olmak için çok mu geç?
Cevapla