Daha az düşünmeye başladım ve bana iyi geldini düşünüyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bana hiç iyi gelmiyor. Asla disiplinli çalışma şeklim paraya değmiyor. Bir süre sonra psikolojim bozuluyor. Herşeyi mükemmel yapma takıntım yüzündende engelleyemiyorum. Ya kendim işim ya da paralı bir iş mantığına geçtim. Emeğimi hak etmesi gerekiyor işin yeter da.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılGündelik hayatın akışına girip beyni meşgul etmek düşünmeyi azaltıyor. Adeta bir mal oluyor insan. Bilinçli bir mal olunursa keyifli. Bilinçsiz bir mal olunursa mutlu olursun ama kendini kaybedersin.
16 Yorumla
Soran1 yılHarbiden gelip dinlenmekten başka bir şey yapasın gelmiyor
- 1 yıl
Sistemin çarkları böyle işliyor. Herkes boşken düşündüklerini hayata geçirebilse kim çalışan olup patronlara para kazandırcak?
Soran1 yılEvet ama günün sonunda kazandırdığının binde biri bile olmayan bir mebla almış oluyorsun haksız kazanç sağlanıyor
- 1 yıl
Bunun farkındaysan bir yol izle.
Soran1 yılBu yol yeni daha bakalım nereye gidiyor ona göre şekilleneceğiz 🤓
- 1 yıl
Bol şans :)
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Merhaba! ✨ Çalışmaya başladığım ilk dönemleri hatırlıyorum, gerçekten hayatım çok değişmişti. Üretmenin ve kendi ayaklarım üzerinde durmanın verdiği güç beni bambaşka bir noktaya taşıdı. Kafamdaki gereksiz sorular biraz daha azaldı çünkü artık kendimi gerçekleştirme yolunda adımlar atıyordum. İş arkadaşlarımdan çok şey öğrenip yeni çevreler edindim. O süreçte yalnızca iş değil, özgüvenim de büyüdü. Senin için de olumlu bir değişim olmuş, ne güzel! Birlikte büyümeye devam edelim! ✨ #BirAdımÖne
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
12Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 1 yılçalışmadım
11 Yorumla
Soran1 yılDeneyim önemlidir
Kendime olan özgüvenim arttı, saygı sevgi çercevesinde iş arkadaşlarım oldu, insanlara karşı olan düşüncelerim değişti, tozpembe olan hayat, gerçeğe dönüştü.. iyi bayramlar dilerim hanımefendi.
05 Yorumla
Soran1 yılEvet bende de benzer şeyler oldu geçmişe bakıp insanların hepsi aynıdır demek yanlış
Soran1 yıl@Güllü56 sana göre olmadığı işin öyle geliyordur sana uygun bir iş bulsaydın kalırdın orada
1 yılAynen öyle sinirden stresten hayatın karmaşasindan kurtuluyorsun. İzin gününde bile gidip calişasim geliyor terapi gibi
10 Yorumlaşahane bir şey.. kahven yemeğin hep hazır.. çalışmak gbisi yok bence
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılPatrona aşık oldum , şimdi en çalışkan eleman benim , bütün işleri yapasim geliyor , patron da siz. Çok fedakar bir elemansiniz diyor , adam ne bilsin benim duygumu tabi 🤣
10 Yorumlaay depresif oluyorum çalışınca ben çalışmam 🤣🤣
21 Yorumla
Soran1 yılÇalış çalış maaş yatınca niye yattım dersin
Daha az düşünmeyi sağlar bak o doğru
01 Yorumla
Soran1 yılEvet
1 yılYani iyi oluyor cok şey oluyor kisaca
10 Yorumla
1 yılstres katsayım arttı
10 Yorumla
1 yılYattigim. yerden kazaniyom
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHayattan nefret ettim
11 Yorumla
Soran1 yılÇalışmaya başlamadan önce nefret etseydin öyle olmazdı
Ne iş yapıyorsun
18 Yorumla
Soran1 yılAmeleyim
Soran1 yılMemnun oldum
Soran1 yılMesela çalışırken mahsub Kırmızıgül’den halay potporiye geçiş yapıyor musunuz
Soran1 yılBenim içimde radyo çalışıyor gibi
Tipik kadın psikolojisi
04 Yorumla
Soran1 yılNedir bu peki
Soran1 yıl🤔🤔🤔🤔🤔
1 yılÖzgüven arttı.
00 Yorumla
1 yılÇok yorucu
00 Yorumla
1 yılBen de aynı şekilde
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKürdistan hiç değişmedi
00 Yorumla
1 yılKokularım arttı
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer