Kendi hayatını kuran kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

27 yaşındayım İstanbul'da iyi bir semtte kliniğim var 4 sene oldu. Kendi işimi kurdum yani. Aynı semtte ise bu sene ailemden ayrı eve çıktım. Aynı zamanda arabam var

Kendi hayatını kuran kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla