Tarihte niye başarılı kadın yok diyenlere gelsin mi?

Geçenlerde buradan biriyle bu konuyu tartışmıştım. Çok açıklamalı, ayrıntılı cevaplar vermiştim. Ona rağmen erkeklerin kadınlardan üstün olduğu konusunda diretmişti. En sonunda onun ve onun gibilere açıklama yapmanın hiçbir şey ifade etmediğini bir kez daha anlamış oldum. Ve kendisini bir nevi tanrı gibi görmeye devam etmesini söyledim.

Tarihte niye başarılı kadın yok diyenlere gelsin mi?
Cevapla