Aynen valla bunu doğru bilen bir tek sen çıktın yani senin yorumunu gördüm direk yazdım ama eminim ki bu şekilde düşünen düzgün akıllı biri başka yoktur
Çünkü askerlik daha çok erkeklerin çoğunluğunda olduğu bir işten olduğu için kadınlarında kendilerini çok iyi bir şekilde kanıtladığını görünce asil ve karizmatik davranışlarıdan dolayı çok iyi durduğunu düşünüyorum
Noktalama kuralları 0 bilgi yazım yanlışı yerlerde böyle cahil kişilerle konuşmuyorum bişey daha yazarsan görmeyeceğim engelliyorum ve şikayet ediyorum seni
Evet hemde dunyadaki en büyük meslektir. hangi anne doğurduğu dvladinj ilmek ilmek. oya yapar gibi ilgiyle buyuttude karşiliğini olmadi hangi evladi aşiladinda güzel meyve vermedi. yabanj kaldi insan bir çekirdektir. özu bir damla sudur. ağaç fidesi bile bir yaşa gelince aşilama yapilir. guzel tatli meyve versin diye. insanda güzel yetiştirilirse saygili olur kibar olur. yaratici olur. . benzetme gibi olur ise dunyanin küçük allahi olur. taşi örnek alir tekeri yapar. kuşu örnek ali uçaği yapar. ördeyi örnek alir gemiyi yapar velhasil Allah insana külli iradesinden cüzzi irade vermiş aklimdan akil verdim diyor yüce Allah. işte o akli kullanmasi ve geliştirmesi için Allah o çocuğu bir kadina doğurtur ve onjn dunyaya faydaki hizmetler yapmasi için çok iyi bir eğitim almasi lazim bazen iyi bir annenin nasihati lazim. bazende yaşarken deneyimlediği iyi ve kötü anlar onu iyi bir sanatkâra dönuşturur. yani demem oki bir anndnin oğluna veya kizina önem vermesi gelecekte bir işik olur dunyayi yönetir. buda bir annenjn en buyuk eseri olur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
kimsede aşçılık dememiş puh
Fkfnfkf knk napion burada
Olm benim yorumumu görüpte bir selam bilr vermemişsin yazıklar olsun
@Chokolatte07 sus mesaj yaz
Dur bi içimden geçtiler bugün ya
Öğretmenlik çok yakışıyor
İşini hakkıyla yapana her meslek yakışır
Her meslek yakışıyor kadınlara
doktor, öğretmen, akademisyen
Muhasebe öğretmen bankacı
Ressamlık veya öğretmenlik
Mimar, öğretmen, foto model, TV muhabiri.
Foto modellik?
Doktor, avukat, psikiyatrist
Sağlık aşırı yakışıyor bence
tıp, hukuk ve spor :)
Hostes ve sekreter
Meslek farketmeksizin kadınlara her şey yakışır!
Sevdiği başarabildiği her meslek
Hostelik, hemşirelik, doktorluk, öğretmenlik
Pilot hemşire ve hosteslik :)
Öğretmen, hemşire
Doktorluk öğretmenlik
Ana sınıfı öğretmenliği:)
Pilotluk, mühendislik, mimarlık
Bence mimarlık yakışıyor
Seksi ise hemsire. Ama. mimarlik fena
Hemşire, bankacı, öğretmen, avukat vs...
Savcı, avukat hakim hemşirelik, polislik
Futbol Hakemliği olabilir
Ya kardeşim 😁
Ne oldu
Kimse sporcu dememiş demişsin ben hakemlik dedim ya
Hakemlik sporculuğa giriyor mu
Koşmuyorlar dime maçtan once antrenman yapmiyor onlar uzaktan dürbünle maçı kontrol ediyorlar
escort bir de tiktok fenomenligi benim favorim
XQWĞDŞİQŞQŞQEA
tiktokta nasıl oynuyor kızlar mest oluyoz izlerken
İğrensiniz
siz neden üstünüze alindiniz
her erkek oynayan kızları sever
Sg uza
Yrrm ztn bir şey bırakmadın
Kes lan
Ağlama bizede meslek bırak o zaman
Olm bunlar mı var sadece meslek olarak yorumlara bak senin kelime haznen bu kadarsa bilemem
Haklısın biraz fazla üstüne geldim kb
Hukuk yha. Kendimden biliyorum. Havası bir milyon.
Hangi üniversite
🤣🤣
Hastanede çalışıyorum bnde
Hemşire miydin
@DiplomalıHavuç hayır
Nesin peki hastanede
@DiplomalıHavuç radyoloji teknikeri sen ne iş yapiyon
İçeriden diyeyim mi
Nonetteyim kah e sigaraya beklerim 😅
@Lessismore_ hangi bolumdesin anestezi havası aldim
Anestezi yb. Doğruluk payı var 🤞
Hanımefendi tekniker olmak güzel bir iş mi, tavsiye eder misiniz ve kaç yıllık, dersleri zor mu
@Youngboss1 hayır etmem maaş düşük 4 senelik sağlık oku memur ol 2 seneliklerin atama puanı az ayrıca erkek yüksek maaş almalı
Memur olursam maaş nasıl düşük olur ki, bence en az 35 üstü alırlar. 2 senelik mi bölüm okursak
Gelmedin
Öğretmen doktor aşçı psikolog
her şey yakışır kadinlara
Teşekkür ederiz seninde Kaş’taki çizik çok iyi olmuş
Eski o şimdi attirmiyom Alper barış bana benziyo demesinler diye
😁😁
:)))
Kadına her meslek yakışır
E heralde
Kadınlara yakışmayan meslek var mı ki?
Vayy sevdim bunu
Kadınlar girdiği her işi layığıyla yapıyor
Düşerse haber et
@NickBırakmadınız ne düşerse?
@n
Bu tipler genelde belki düşer diye kadınların "duymak istediklerini" söylerler
@NickBırakmadınız kirli düşünceni al git kardeş sana burdan ekmek çıkmaz
@NickBırakmadınız duymak istediğim şey olduğunu nerden biliyosun herkes sizin gibi değil öyle bile olsa ben burdan kimseyle iletişime geçmiyorum
@soran şu arkadaşın mesajlarını şikayet edermisin edepsizce konuşuyor
@soran ben genel olarak dedim, sadece dikkat edin. Düzgün düşünürseniz sen de hak verirsin bana
öyle herkesin yorumlarının altına kirli ve ucube fikirlerinizi yazmasanız olmuyor mu?
Polis ve pilot çok yakıştırıyorum
Öğretmen, sağlık ve bankacı
Türk kadını yaptığı her işin en iyisini yapar
Moda tasarım, öğretmen, avukat...
Öğretmen mimar
Asker?
Kadından asker olmaz diye bir şey yok olabilir
Öyle bişey denmedi zaten
Dense yanlış olurdu
Kesinlikle
Doktorluk
Çoğunluk bunu demiş neden acaba
Asker mi bence hayır
Sebep
Erkek mesleği daha çok çünkü erkeğe yakışır
Kadınada yakışıyor msüedutr instagram sayfasına gir bak
Kadının dişiliğini yok ediyor bence asker ve polis olmak.
Hırslı ve baskın kadınlar seviyor tamamen karakterle ilgili
Tamam işte öyle kadınların dişiliği düşük oluyor
Sevmem ben hiç asker ve polis kadınları
Açıkçası bende istiyordum hiç te öyle dişilik falan düşük değil ikiside eşit derece de ya da feminenliğim baskındı
Belkşde kendinden iyileri sevmiyosundur
Ne alaka kadına yakıştırdığım bir meslek değil okey
Belkide diyorum zaten okey
Öyle olsa okumuş statülü her kadını sevmezdim
Bende hukuk ve tıp derim☺️ (hukukçuyum)
Hangi üniversitee
Gazi
Nasıl seviyor musun
Evet çok
Mezun olunca iş bulacak mısın peki hızlıca sence
Ben yl yapmayı düşünüyorum
Doktor veya hakim 😩
Ay bişey diyicem konudan bağımsız profildeki sen misin
Evet
Fitness yapıyorsun galiba tek mi başladın bende başlamak istiyorum ama tek başlamak çekiniyorum
Hayır pilates yapıyorum ben cekinme hiç, tek başlamak zor gibi geliyor ama alışınca çok iyi hissediyorsun. Sen de rahatlıkla başlayabilirsin bence.
Teşekkür ederimm
☺️🙏
bir önemi yok bunun.
Bana göre var sormuşum
bende şahsi cevabımı söylemişim cevaplamışım. bizim ülkede olan bir şey bu sadece.
Koca parası yemek
Tamamdır
Aynen valla bunu doğru bilen bir tek sen çıktın yani senin yorumunu gördüm direk yazdım ama eminim ki bu şekilde düşünen düzgün akıllı biri başka yoktur
Evet ve bildim baktım başka yokmuş 🤭
Yiyosun galiba :)
@4seasons zengin koca bulsam yaparım üç beş çocuk ve koca parası yerim adamı da yerim dünyada cenneti yaşarım
Hahaah sendrn korkulur… Kac cocugun var?
@4seasons evli değilim
@bekarteacher musait misin, biraz laflayalim mi?
@4seasons yazışmayın lan benim sorumun altında
Soran adama yaz laflamak istiyor
max akpli
Hemşire avukat ve öğretmenlik
Plot çok güzel durmuş
Bıse mrk ettm
Temizlik görevlisi ve öğretmen artı çaycı
Boş yapmayı kes gelmiyim oraya
Peki kesdim
Askerlik Askeri uniforma lı kadınlar mükemmeldir
Neden sizce
Çünkü askerlik daha çok erkeklerin çoğunluğunda olduğu bir işten olduğu için kadınlarında kendilerini çok iyi bir şekilde kanıtladığını görünce asil ve karizmatik davranışlarıdan dolayı çok iyi durduğunu düşünüyorum
Scort
Erkekten olmaz neticede.
Sg uza görmeyim seni bida annen yapsın
Ooo ananci velet. Üstüne keko.
Hadi sg
Sever misin sabaha mı bırakırsın. 50 kuruşunu yere koydum dızo ısırırsın falan oradan al. Hadi eyvallah.
Noktalama kuralları 0 bilgi yazım yanlışı yerlerde böyle cahil kişilerle konuşmuyorum bişey daha yazarsan görmeyeceğim engelliyorum ve şikayet ediyorum seni
Hahahhaha bunu diyen sen misin hahahah
Ya hadi paçavra
Annelik ❤️
Annelik meslek değil
Sana göre öyle bana göre meslek ve bunu herkes yapamıyor
Meslek para kazandırmalı ve ahlaklı olmalı
Kesinlikle dil alanı çok güzel
Meslek olarak çok bi tercih edecekleri şey yok ama
@Mesil fotodaki yer tren istasyonu mu
sevmek ve annelik.
Annelik meslek mi mk
Evet hemde dunyadaki en büyük meslektir. hangi anne doğurduğu dvladinj ilmek ilmek. oya yapar gibi ilgiyle buyuttude karşiliğini olmadi hangi evladi aşiladinda güzel meyve vermedi. yabanj kaldi insan bir çekirdektir. özu bir damla sudur. ağaç fidesi bile bir yaşa gelince aşilama yapilir. guzel tatli meyve versin diye. insanda güzel yetiştirilirse saygili olur kibar olur. yaratici olur. . benzetme gibi olur ise dunyanin küçük allahi olur. taşi örnek alir tekeri yapar. kuşu örnek ali uçaği yapar. ördeyi örnek alir gemiyi yapar velhasil Allah insana külli iradesinden cüzzi irade vermiş aklimdan akil verdim diyor yüce Allah. işte o akli kullanmasi ve geliştirmesi için Allah o çocuğu bir kadina doğurtur ve onjn dunyaya faydaki hizmetler yapmasi için çok iyi bir eğitim almasi lazim bazen iyi bir annenin nasihati lazim. bazende yaşarken deneyimlediği iyi ve kötü anlar onu iyi bir sanatkâra dönuşturur. yani demem oki bir anndnin oğluna veya kizina önem vermesi gelecekte bir işik olur dunyayi yönetir. buda bir annenjn en buyuk eseri olur
Dedikodu😃
Çok komiksin sen sabahtan beri gül gül öldük
Güldürebildiysek nemutlu 🫰🏻
Aynen
Günaydın ozaman
Dalının sabunu yuzleki sivirce lere iyi gelirmi?
Ne alaka
Hayır gelmez içeriğine baktım parfüm vs var daha güzel temizlme jelleri var cream co vs onları tavsiye ederim
eskortluk
Sg lan
ne var be eskortluk kadına yakıșıyor. erkeğe yakıșmıyor.
Hadi uza
Fotoğraftaki kadınlar çok ateşli.
Hangi fotoğraftaki
Kadın doktor ve hostes resmi var.
Projeye destek ol yazısındaki kadınlsr mı
Sorunun hemen üstündeki resim.
Onların hiç biri iyi değil
Mini etekli ve kepli kadın hostes ve önlüklü kadın doktor mu iyi değiller?
Asker olmaz
Neden
Otoriter oluyor sert görünümlü oluyor kadına yakısmıyo
😂😂😂😂 bunlar erkek meslekleri
Mesleğin cinsiyeti mi olur bro
Bir kere hukuk asla kadında adalet olmaz
Şu an hukukta avukat veya hakim düşünelim git int bak sayısı ne kadar fazla
O yüzden bu kadar adalet karar çıkıyor mahkemeler içler acısı durumda
Adaletsiz karar *
Çoğu erkekten çıkıyordur o tip kararların
E k sene
Pilotluk
Özgün cevap olabilir
Doktorluk
Zor baya
Zor ama güzel. Benim gözümde kutsal bir meslek. Çok yakıştırıyorum kadına
Evet doğru