Ofiste boş oturduğum bir işten 30 bin kazanıyorum, sizce iyi mi?

Bankacılık sektöründe asistanim
Ofiste boş oturduğum bir işten 30 bin kazanıyorum, sizce iyi mi?
Cevapla