Mezuna kalmayı düşünüyorum, nasıl çalışmak mantıklı?

23ünde masa başı yapacağım ve koskoca yıl hiç nefes almayıp günde 13 14 saat ders çalışıp 30'a yakın soru bankası bitirmeyi hedefliyorum (plan progrsm hazır) okulla ders çalıştım ama soruya zaman yettiremedim ondan mezuna kalacağım (hedef tıp) NASIL DERS programı mantıklı? (eylüle kadarki program hazır tytyi her ders (türkçe hariç) 2 soru bankası ile temizlemiş olaağım) (eylülden ekim sonuna kadar da 2 soru bankası dha bitip Kasım başı aytye geçeceğim) (Nisan başı hatta daha önce konuları temizlemeyi düşünüp denemelere başlarım ya da tekrarlara)

Mezuna kalmayı düşünüyorum, nasıl çalışmak mantıklı?
Cevapla