Sizce herkes mezun olduğu işi mi yapmak zorunda?

Ben sınıf öğretmenliği okudum. Yani aslında aileden birinin illa ısrarıyla okudum. Yoksa pek isteğim yoktu. Sadece çocukları çok sevmem ve onlarla iyi anlaşmamdan ötürü okuyayım , yaparım dedim. Üniversite bir şekilde bitti. Ama ben işin içine girince meslekte gerçekten çok zorlandım. Bir kere bir sürü çocuğu aynı anda idare edemiyorum. Sinirlenince hemen bağırmaya başlayan biriyim. Haliyle bağırmam sorun oluyor. Algılaması kolay ve zeki çocuklarla gayet iyi gidiyoruz ama bazı çocuklar gerçekten canım ve kas kafali oluyor. Onlara bir şey öğretemiyorum. Bu sefer sinirlerim bozuluyor. Çocukların yaşı küçük. Akillari fikirleri yerinde değil. Her ne kadar sevimli olsalar da akılları gelişmediği için uğraşmak zorluyor. Yani çocuklar beni çok seviyor aslında gittiğim yerlerde ama ne bileyim işte. İşe devam etmedim. Onun yerine bir operatör bayisinde çalışıyorum. Ama herkes sınıf öğretmenliğine devam et diyor

Sizce herkes mezun olduğu işi mi yapmak zorunda?
Cevapla