"Kadınlar iş hayatında yükseldikçe erkekler işsiz kalıyor" söylemini duydunuz mu, doğru mu?

Bu söylem hep vardı da son zamanlarda fazla taraftar toplamaya başladı Yok neymiş kadınlar iş hayatında fazla yer almaya başladıkça erkekler işsiz kalmaya başlamış anca gülüyorum 🤣🤣🤣sizin de kulağınıza geliyor mu bu söylenler 🤣🤣 siz ne düşünüyorsunuz biz mi işsiz bıraktık sizi

"Kadınlar iş hayatında yükseldikçe erkekler işsiz kalıyor" söylemini duydunuz mu, doğru mu?
Cevapla