Üniversite bittikten sonra vazgeçip YKS'ye çalışan oldu mu hiç?

Pc muh bitirdim aslında seviyorum da iş ariyorum keyif alıyorum ama biraz akraba yönlendirmesiyle ve puan sebebiyle bu alana yöneldim mezuna kalmaya da usenip matematik çok severdim ve biyoloji dersini lise de hep aklımda tıp vardı son sene acaba mat mi okusam diye düşünmüştüm sadece teknolojiyle zerre aram yoktu hala da yok oyun falan oynamam etmem mesela hiç ama yazılım geliştirmeyi de sevdim mi sevdim yalan yok bazen aklıma ya mezuna kalıp tıp kazansaydim diye geliyo bazen özeniyorum hastaneye gidince falan hatırlıyorum çünkü hormonlar ve işlevleri kalbin yapısı falan çok hoşuma giderdi lisede bunları öğrenmekten keyif alirdim bilmiyorum hata mı ettim meslek seçiminde bazen kafam çok karışıyor düşünüp uzuluyorum yks ye tekrar çalışma kararı almakta zor bir karar nasıl meslek seçiminde emin olabilirm

Güncellemeler
1 yıl
Detay okuyup akıl verseniz daha faydalı olur hayır olmadı demenizin benim için bı faydası yok soru da aslında bu değil zaten
Güncellemeler
1 yıl
...
Üniversite bittikten sonra vazgeçip YKS'ye çalışan oldu mu hiç?
Cevapla