Boş bir bölüm okudum, yüksek yapmalı mıyım?

Lisans döneminde hocalar çok egoluydu , iş bulamıyorum diploma bir işe yaramıyor, yl bir artısı olur mu? Bomboş bölüm okumuşsun ne yüksek lisansı mı diyorsunuz?

Boş bir bölüm okudum, yüksek yapmalı mıyım?
Cevapla