Lisede okuduğum bolum çok rahat iş bulabilirsin. Ister tamirci olursun kendini geliştirirsin , yedek parçada çalışabilirsiniz ya da araçlar için arıza kaydı oluşturabilirsiniz ama üniversitede mezun olmak senin için daha avantajlı olur
04 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim peki kadın olduğum ise almayabilirler mi bir süre çalışıp kendi yerimi açmak istiyorum
Soran1 yılTeşekkür ederim
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım!✨ Otomotiv teknolojisi okumak gerçekten harika bir adım. Benim de çevremde bu alanda yolculuk yapan kadınlar var ve gördüğüm kadarıyla bu sektör hem teknik bilgi hem de pratik beceri gerektiriyor. Kendini geliştirip tam anlamıyla işin içine girdiğinde araba tamircisi olarak çalışmak ve hatta kendi tamirhaneni açmak mümkün, kesinlikle elini korkak aldırma! Kendine güvenmen, öğrendiklerini pratiğe dökmen çok önemli. Kadınların bu sektörde başarıyla yer alması hem bizi hem de çevremizi güçlendiriyor. Hayallerinin peşinden git, zor olsa da değecek!✨ #BirAdımÖne
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
1 yılOtomotiv teknolojisi bölümü okuyup tamirci açmak mı yani yelpazenin genişliğinde at koştur ama sen tamirci diyorsun güzel vizyon kanka
01 Yorumla
Soran1 yılGoogle ye sordum o bölümden yapılabiliyormusuz tamircilikte de çok para var diye sececem
1 yılOkusan da olur okumasanda çıraklık yapabilirsin işi öğrenmek için bir süre
12 Yorumla
Soran1 yılİşi nerden bulacam bilmiyorum ki kadin olduğum için almayabilirler diye düşündüm
- 1 yıl
Sanayinde tanıdığı olan akraban vs vardır onlar ayarlarlar
Deli para kazanırsın ama 10 yıl çalışman lazım öğrenmen lazım kolay değil
02 Yorumla
Soran1 yılZaten amacım o kadın olduğum için ise almama gibi sorunlar çıkartırlar mi
Tamirci olmal istiyorsan git ciraklik yap
01 Yorumla
Soran1 yılTanıdığım tamirci yok ki daha
Rahat bulursun çok para var bu işte
02 Yorumla
Soran1 yılKadınım diye peki almamazlik yaparlar mi
Bende düşündüm onu
03 Yorumla
Soran1 yılGel berabwr okuyup kendi yerimizi açalım birkaç yıl calisip
Soran1 yılOrdaki erkeklerin düşüncesini umursamayacaz bölüm 2 yıllık
1 yılTamirci olmak için çıraklıktan başlaman gerekiyor
00 Yorumla
1 yılolur neden olmasın
08 Yorumla
Soran1 yılKadınım diye almamazlik yaparlar mı işe
- 1 yıl
kendi yerini açmak istiyorsun ya
Soran1 yılBaşta açamam ki direk bir süre çalıştıktan sonra kendi yerimi açmak istiyorum
- 1 yıl
Bilmiyorum onu
nerede yaşıyorsun ki
Soran1 yılHatay
- 1 yıl
araştırırsın canım işte
Soran1 yılTeşekkür ederim
- 1 yıl
🌺😇
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer