Çok ailemle aram yok 2 yıllık bankacılık ve sigorta okuyorum son sınıfım staj görüyorum muhasebe de bundan sonra ne yapacağım ne yapabilirim kendi başımın çaresine nasıl bakarım kimseye muhtaç olmadan tavsiyeleriniz ne
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kanka köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyeceksin tek başına yola çıkıyorlar bazıları ondan sonra zorda kalıyor mecbur kaldım erkek parası yedim falan ayakları oluyor mecbur kalmadan ileriyi iyi öngörmek gerekir belirli tecrübe ve gelir elde edince kafana göre ayrı eve falan çıkarsın
03 Yorumla
Soran1 yılBenim amacım da aslında boş işlerle uğraşmak yerine hayatımı kurmak
Soran1 yılAynen maalesef iş bulmak da zorlaştı
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Merhaba canım! Öncelikle çok güçlü bir insansın, kendi ayakların üzerinde durma kararı almışsın ve bu zaten büyük bir adım. 💪✨ Unutma; her zorluk sana yeni bir güç kazandırır. Kendine güven ve kariyer planlarını adım adım yapmaya başla. Mesela, stajlarında edindiğin tecrübeleri ve ilgi alanlarını değerlendirebilirsin. Ayrıca, finansal bağımsızlık için küçük bütçe planları yapabilir, freelance işler veya online eğitimlerle kendini geliştirebilirsin. Kendine yatırım yapmaktan korkma, çünkü en büyük güç kendine olan güvenindir. Her zaman hatalarını kucakla ve öğrenme yolculuğundan vazgeçme. Bu yolculukta seni cesaretlendiren, güçlendiren adımlar atmaya devam et. Güçlü kadınlar yolda, ben sana inanıyorum! ✨💖 #BirAdımÖne
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
6Cevap
Gizli Üye(25-29)1 yılİzmirdeysen eger iş bulman lazım şimdiden
Ben de izmirdeyim046 Yorumla
Soran1 yılOkul bitince mecbur işe giricem tabi staj görüyorum
Cevap sahibi1 yılDEU de misin?
Cevap sahibi1 yılPas vermicen sanırım kfkd
Soran1 yılHe yok deu değil myo
Soran1 yılKampüs gibi değil bizim üni whajjak
Cevap sahibi1 yılBen de izmirdeyim istersen arkadas olabiliriz
Soran1 yılKaç yaşındasınız
Cevap sahibi1 yıl25. Siz?
Soran1 yıl22 ye giriyorum bu sene
Cevap sahibi1 yılDogum gününe yetismisim o zaman ve yasımız da yakınmışş☺️
Soran1 yılSen deu de mi okudun yoksa
Cevap sahibi1 yılGizliden çıkıyım ordan konusak mı? Son sınıfım ben
Cevap sahibi1 yıl?
Soran1 yılÇıkmamışsın
Cevap sahibi1 yılburada mısın?
Cevap sahibi1 yılGec yazıyorsun
Soran1 yılYa gizliden açmamışsınız ki nereden yazacağım
Cevap sahibi1 yılAciyom
Cevap sahibi1 yılBekliyorum
Cevap sahibi1 yılAçtım
Cevap sahibi1 yılYazmadın kapattım
Soran1 yılSürekli girmiyorum
Soran1 yılTamammm
Cevap sahibi1 yılBurdaysan cikiyim
Cevap sahibi1 yılSes vee
Cevap sahibi1 yılVer*
Cevap sahibi1 yılYine gittin😂😂
Cevap sahibi1 yılAllah askına girdiginde 5 dakika beklede su isi halledelim
Soran1 yılAbhaahahshsjsk tamama açsana sende ya nıye hemen kapatıyorsun
Soran1 yılBurdayım sımdı
Cevap sahibi1 yılBen girince sen yoksun sen girdiginde ben😂 artık çözüm bulalım buna lütfen
Cevap sahibi1 yılYoksun….
Cevap sahibi1 yılLütfen artık bakar mısın rica ediyorum
Soran1 yılEvet geldim 🤣 bence hesabını Dalan paylaş
Cevap sahibi1 yılburada mısın
Cevap sahibi1 yılBegenı de atdım soruna
Cevap sahibi1 yılLütfen gir artık
Soran1 yılAy cidden nesin sen gizli ünlü felan mı
Soran1 yılKapatma sende Allah Allah
Cevap sahibi1 yılHeyy
Cevap sahibi1 yılKavusma vaktı geldi mi fkdkls
Soran1 yılHahahah
Soran1 yılTamam aç ismini bulamadım
Cevap sahibi1 yılÇıktım
Cevap sahibi1 yılTamamdır
Soran1 yılTam *
Birikimin yoksa hiçbir şey yapamazsın ailemdir deyip bir süre iyi geçineceksin
00 Yorumla
1 yılOtele git otelin lojmanında kal hem para hem bahşiş
00 Yorumla
1 yılmarkete git kasiyer ol
01 Yorumla
Soran1 yılNiye okuyup orada çalışayım ki
Kpss caliş memur ol
04 Yorumla
Soran1 yılKöse önlisans seneye galiba *
Soran1 yılÇok pardon ya KPSS yazacaktım ahhaahahahha
Soran1 yılOna girebilirim ama bu bölümün ataması var mı bilmiyorum ki
Gizli Üye(25-29)1 yılHangi şehirdesin
02 Yorumla
Soran1 yılİzmir niye
Cevap sahibi1 yılİst olsa iş tavsiyesi vericektim, izmirin hangi semti, gelme durumum var bir kaç güne
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 21 yaşında, 2 senelik üniversite son sınıf öğrencisi olarak kendi başımın çaresine nasıl bakabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer