21 yaşında, 2 senelik üniversite son sınıf öğrencisi olarak kendi başımın çaresine nasıl bakabilirim?

Çok ailemle aram yok 2 yıllık bankacılık ve sigorta okuyorum son sınıfım staj görüyorum muhasebe de bundan sonra ne yapacağım ne yapabilirim kendi başımın çaresine nasıl bakarım kimseye muhtaç olmadan tavsiyeleriniz ne
21 yaşında, 2 senelik üniversite son sınıf öğrencisi olarak kendi başımın çaresine nasıl bakabilirim?
Cevapla