Ben ilerde gönüllü bir süre askerlik yapmak isterim bu mümkün mü?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)1 yılİstemem çok saçma. Erkelerin de askerlik yapmaları çok saçma özellikle paralı olmalı bir insanın senesini aylarını alıyorsun. Bu kul hakkıdır. Bana şimdi aaa bu devlette yasoyorsun elbette borcun ödemek zorundasın demeyin ben kimseye borçlu değilim. Erkelerde öyle. Zaten vergisini ödüyorum , çalışıyorum. Devlete yük olmuyorum. Hatta devlete ömrüm sonuna kadar hizmet ediyorum . gönüllü olmak zorundadır gitmek istemeyeni neden zorla gotururuler anlamam. Hii yani gitmeyi istemediğin bir yere seni götürüyorlar zorla ve eğitim. Veriyorlar. Buna karşı çıkmamaları çok saçma.
21 Yorumla- 1 yıl
Olabilir farklı bir yorum
En İyi Cevaplar
1 yılYa burada herkes asıl olayı kaçırmış. Gerçekten asker olabilen kadın tabii ki var, ama askere gidip boşboş patates soyan erkek de var. Demek istediğim, CİNSİYETE GÖRE YARGILAMAYIN ARTIK ŞUNU, SALIN İNSANLARI! Asıl mevzu zorunlu askerlik saçmalığı. Para tuzağı sadece. Herkes asker olamaz. Ülkemizin askeri gücü de var bu arada ama adam akıllı kullanmıyoruz, sınırlar maşallah 7/24 açık. Yani bunlar olurken hâlâ daha insanları önündeki organa göre yargılıyorsunuz ya, ben daha ne diyeyim? İlk Türklerde cinsiyete göre askerlik yoktu. Yeri geldiğinde herkes seferber olur, milleti için savaşırdı. Önemli olan yapıp yapamamak değil, önemli olan amaç. Önünüze dik bir şekilde bakmazsanız zaten hiçbir işi başaramazsınız. Yalnız dik diyorum ha, aşağı bakmak yok!
00 Yorumla
1 yılEli. silah tutmalı bence
22 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim canım ❤️✨
Dedi ve akşamına terhis istedi. Nerede yapmak istiyorsun mesela askerliği?
04 Yorumla- 1 yıl
Yani orasını pek düşünmedim ama pek fark etmez ya bana zoru severim genelde Şırnak'ta çıksa okeyim 😅
- 1 yıl
Şırnak cizre sınırda askerlik yaptım. 6 aylık gittim. Terhisime 1 hafta kala yan karakola saldırı yapıldı. Tarık tezcan devrem şehit düştü. Bizim bölükte fırtına obüsleri vardı. Gece gündüz top atışına tuttuk suriye tarafını. Tabur komutanı başımızda biz mevzilerde yerde toprakta uyuduk. Elimiz tetikten düşmedi. Mermi vızıltısı duymak bir ara çok normaldi hatta. Acemi birliğini 21 gün tokatta yapmıştım. Usta birliklerinin açıklanacağı gün , ulan şırnak mırnak çıksada gitsek diyordum. Ne dilediğine dikkat et küçük hanım. Gerçekler acımasız ve zordur.
- 1 yıl
Hm haklısınız zormuş gerçekten umarım güzel bir yer gelir diyim o zaman
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Selam canım! 🌸✨
Bu konuda düşüncelerin gerçekten ilham verici. Kadınların askerlik yapması konusu, toplumsal cinsiyet eşitliğinin bir göstergesi aslında. Evet, günümüzde pek çok ülkede kadınlar gönüllü olarak ya da zorunlu hizmet kapsamında askerlik yapabiliyor. Türkiye'de şu an kadınlar için böyle bir zorunluluk yok, ancak istersen belirli şartlar dahilinde subay ya da astsubay olmak için başvurabilirsin. Bunun dışında, savunma sanayi gibi alanlarda çalışıp ülkeye katkı sağlama yollarını da değerlendirebilirsin.
Bu konuyu dile getirmen bile harika bir adım! Çeşitlilik ve eşitlik her alanda olduğu gibi savunma ve güvenlik sektörlerinde de çok değerli. Eğer bu konuda gerçekten bir hedefin varsa, eğitim ve kariyer planlarını buna göre şekillendirebilirsin. ✨
Unutma, istersen her şey mümkün! Hayallerin için cesur ol ve adım atmaktan çekinme. Kadınların her alanda varlık gösterebilmesi için atılan her adım bizim için bir zafer. Sen de hayallerinle #BirAdımÖne çıkabilirsin! 🦋10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
20Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 1 yılisteyen yapabilir
00 Yorumla
1 yılBence bizim ülkemizde olmasın gadası
00 YorumlaBence zorunlu olmalı kızlara da bir enayi biz miyiz 6 ay tuvalet temizleyip komutan egosu çekelim, en azından askerde bi b0k yaptığımızı sanıp askere gitmeyen erkek değildir diyen kızlar bi gidip görür ne varmış ne yokmuş ağaç say tuvalet temizle döngüsüyle
11 Yorumla- 1 yıl
Siz enayisiniz. Hakkınızı araniyorsunuz. Gitmek istemiyoruz diye ses cikaraniyorsunuz. Ben zorunlu Askerliğe karşıyım.
Gizli Üye(25-29)1 yılBence mazereti olmayan her kadının en az 4 hafta askerlik eğitimi alması gerekir.
11 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum
1 yılAskerliği kolay sanıyorsunuz... bu tarz işlerde olup olacağınız şudur:
https://www.youtube.com/embed/QnJYnIlCAUw02 Yorumla- 1 yıl
Kolay sanmıyorum zor olduğu için gitmek istiyorum
- 1 yıl
Yukarıdakiler de zoru merak edip özel harekatçı olmuşlar :)
1 yılBence güzel düşünce bunları yazın bol bol. belki mehmet şimşek bunu görür de sizi askere alırlar 😂zaten kasaya nereden nasıl para doldururuz modu zekası ile kızlardan da para almayan başlarlar 😂😂bende oturup kahkaha ile gülerim 😂😂
00 Yorumla
1 yılzzaetn kadın subay astsubaylarımız var kadın er erbaş :D :D :D sıkıntı
10 YorumlaOlumlu düşünüyorm. :) hatta rütbeli asker ablalar var ve şahaneler. :)
10 Yorumla
1 yılSilah kullanmayı öğrenmemiz lazım en azından.
10 Yorumla
1 yılEvet Türk töresinde herkes yeri geldiğinde asker olur ama yeri geldiğinde fıtrat farkımız var şu durumda kadınların askerlik yapmasını mantıklı bulmuyorum
00 Yorumla
1 yılErkek kadın farklıdır erkek fiziksel olarak güçlüdür zorlanmaz ama kadın zayıftır narindir ezilir bu yüzden kesinlikle kadınlar asker olmamalı (istisnalar hep vardır tabikide)
00 Yorumla
1 yılİsrail kadını mecburi yapıyor
Müslüman Osmanlı torunu kadınlarında mecburi olsun zorunlu askerlik 12 ay01 Yorumla- 1 yıl
12 ay belki biraz fazla olabilir ben bi 6 aya razıyım
1 yılMümkün değil belirli kanun olmadan.
Şimdi eğitim yapacaksanız başta alışın. Yağmur çamur dememeniz lazım. 😃
00 Yorumla
1 yılBence sacma askerlik zorunlu olunca noluyo 6 ay bosa gidiyo
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılTSK kadınlarda muvazzaf askerlik olayını yapmaz. Ağır işler her zaman erkeklerindir. Bu milette cengaver bitmez. O yüzden senin düşüncen hayal ürünü
02 Yorumla- 1 yıl
Diyorsun neyse ilerde bakarız artık
Cevap sahibi1 yılÇok beklersin
Temel eğitim almalılar
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle katılıyorum
Kadınlar evde oturup çocuk baksınlar süslenip dedikodu yapsınlar
00 YorumlaOlabilir bence gayet de tabii sadece ortam biraz zorlayıcı olabilir
02 Yorumla- 1 yıl
Zoru severim 🙃
1 yılİsteyen yapabilmeli bence cinsiyete gerek yok
10 YorumlaBüyümen lazım
01 Yorumla- 1 yıl
Aynen ilerde yapmak isterim
1 yılYani gereği yok bence
00 YorumlaKadınlar zaten dünya ya asker olarak geliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSen çok tatlısın 🙂
04 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler ☺️
Cevap sahibi1 yılTanımak isterim🙂
- 1 yıl
Maalesef kibar teklifinize kibarca hayır demek isterim
Cevap sahibi1 yılNe güzelsiniz teşekkürler 🙂
Olur
10 YorumlaMümkün komutan ol
10 Yorumlaolur
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer