Eşit olması mı
Sizin daha iyi olmanız mı
Dürüst olun
Şunu da merak ediyorum mesela durumu sizden kötü biri diyelim saf tatlı o daha mı sempati kazanır gözünüzde
Yoksa benle eşit olsun yanıma yakışsın mı diye düşünürsünüz
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bana yakın olsa yeter mesleki statü olarak veya maddi durum olarak gerçi mesleki anlamda belki üstünlük bir ihtimal olabilir maddi olarak olması pek mümkün değil daha benimle o konuda yarışan insan çıkmadı
Durumu benden kötüydü hiç önemsemedim olabilir dedim herkesin durumu iyi olmak zorunda değil ama zamanla yamyamlaşmaya başlayıp sülük gibi kan emmeye başlıyolar ve tekmeyi yiyolar
Erkek kendinden maddiyat veyahut fiziksel olarak güçlü birini pek istemez.
Bana da öyle geliyor ama herkes tersini yazmış
Benden ustte olmasi hic sorun olmaz
Hatta benden daha yetenekli veya zeki kizlara zaafim var zaten
Kendimden yükseği denk gelmedi de sorun olmazdı eşit olurduk
benden daha fazla kazansın
Gider neden gitmesin ki
İtici gelmez aksine daha severim
Guclu kadin iyidir
Bunlara çok takılman
