Milli eğitim akademisi öğretmenlik yapamayan birini eğitebilir mi?

Ben sınıf öğretmeniyim. Ama iş sahasında maalesef meslekte yeterince verimli ve başarılı olamadım. Ücretli yaptığım yerlerde yani. Kpss'den sonra milli eğitim akademisi beni geliştirebilir mi yoksa belki de yeteneğim yok ve ne yaparsam yapayım olmaz mı? Bir de bipolarım ben. Ruh halim ve enerji düzeyim stabil değil bundan dolayı. Bipolar atanmama engel teşkil eder mi?

Milli eğitim akademisi öğretmenlik yapamayan birini eğitebilir mi?
Cevapla