Kızlar Bir Adım Öne 3 ayda gaza basıp çalışsam eczacılık ya da tıp tarzı bir şey gelir mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Sıfır degilim bilginiz olsun 3 ayda gaza basıp çalışsam eczacılık ya da tıp tarzı bir şey gelir mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
FaikBeyy Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl 3 Ay içinde eczacılık ve tıp kazanmak için sabah akşam uyumadan çalışırsan belki. 1 10 Yorumla Soran 1 yıl Gece geç uyuyup öğlen aralarında bile calisicam eve gelince de calisicam Yorumla FaikBeyy 1 yıl Çalış ama bunaltma kendini beyin yürürken iyi çalışır ve galiba uyurkende iyi çalışıyordu uyurken ders aç kulaklığı tak ve yat ve yolda yürürkende. Yorumla Soran 1 yıl Insallah diyelim Yorumla FaikBeyy 1 yıl 250-300 Puan alayım yeter bana. Yorumla Soran 1 yıl Sende mi gireceksin Yorumla FaikBeyy 1 yıl Evet. Yorumla Soran 1 yıl Allah ikimizin yardımcısı olsun Yorumla FaikBeyy 1 yıl İnşAllah. Yorumla Akzkanzznkzk 1 yıl @FaikBeyy peki gece gündüz uyumadan çalışıp sonra 6 sene stres yaparak doktor olmaya değer mi yoksa başka işlere mi yönel meli Yorumla FaikBeyy 1 yıl @Akzkanzznkzk Doktor olup iyi para kazanbilir. Yorumla
DrrFeelgood Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Tıp tarzı bir şey demenden bu işlere ne kadar uzak olduğun belli. Bence bir şey yapamazsın ama den yine de gaza bas. 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Sağlık adında konustum Yorumla
berkatak Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl kac puan ve nettesin hangi konularda ne kadar eksigin var ona gore degisir.. 0 0 Yorumla
Alicanbeyyy Takip Et Xper 6 Yaş: 29 1 yıl Olur neden olmasın yeter ki iste ve kararlı ol 1 9 Yorumla Soran 1 yıl Lise son sınıfım suana kadar çalışmalarım var sadece şu 3 Ay daha çok calisicam olur değil mi Yorumla Alicanbeyyy 1 yıl Olur tabiki, bu 3 ayı çok disiplinli bir şekilde çalışarak geçir mutlaka güzel bir bölüm kazanıcaksın Yorumla Soran 1 yıl Eger mezuna kalırsam psikolojim çok fena olur ve aile baskısı da çekmek istemiyorum Yorumla Alicanbeyyy 1 yıl Mezuna kalsan da dünyanın sonu değil öncelikle bu baskıyı at üzetinden. Sadece çalışmaya odaklan Yorumla Soran 1 yıl Valla bi tek siz olumlu bir şey yazmışsınız mutlu ettiniz beni. Hazirana kadar deli gibi çalışacağım cok tesekkur ederim Yorumla Alicanbeyyy 1 yıl Sen bakma kimseye kendine inan ve odaklan. Ben sana inanıyorum çok güzel bir bölüm kazanıcaksın Yorumla Soran 1 yıl Ben aileme inat da yapmak istiyorum. Kazanamiyacaksin diyorlar ama yapicam 🥰💗 Yorumla Alicanbeyyy 1 yıl Kulağını tıka herkese karşı ve çalışmaya başla. Hemen şu an ama jiç durmadan çalış, başarıcaksın inanıyorum 👌🥰 Yorumla Soran 1 yıl 🤍🤍🤍🤍 Yorumla
Arsenikkkk Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Gazi patlat yine olmaz 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Ben yks öğrencisiyim zaten 🥰 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl maselef olmaz 3 aylık çalışmayla 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Kanka açıklamaya sıfır degilim dedim Cevap sahibi 1 yıl tamam onu okudum kanka eczacılık kolay bir bölüm değil Soran 1 yıl Kolay olduğunu kim soyledi Cevap sahibi 1 yıl cevabını biliyorsan bize neden soruyorsun
ÇeriDomatesii Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 89% 1 yıl Çok zor ! 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Sıfır degilim Yorumla ÇeriDomatesii 1 yıl İstediğin kadar sıfır olma. Yeni nesil soruların ne kadar geniş kapsamlı oldugu ortada arttık. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
3 Ay içinde eczacılık ve tıp kazanmak için sabah akşam uyumadan çalışırsan belki.
Gece geç uyuyup öğlen aralarında bile calisicam eve gelince de calisicam
Çalış ama bunaltma kendini beyin yürürken iyi çalışır ve galiba uyurkende iyi çalışıyordu uyurken ders aç kulaklığı tak ve yat ve yolda yürürkende.
Insallah diyelim
250-300 Puan alayım yeter bana.
Sende mi gireceksin
Evet.
Allah ikimizin yardımcısı olsun
İnşAllah.
@FaikBeyy peki gece gündüz uyumadan çalışıp sonra 6 sene stres yaparak doktor olmaya değer mi yoksa başka işlere mi yönel meli
@Akzkanzznkzk Doktor olup iyi para kazanbilir.
Tıp tarzı bir şey demenden bu işlere ne kadar uzak olduğun belli. Bence bir şey yapamazsın ama den yine de gaza bas.
Sağlık adında konustum
kac puan ve nettesin hangi konularda ne kadar eksigin var ona gore degisir..
Olabilir ama gerçekten istemen lazım
İnsan isterse yapamayacağı şey yok
Olur neden olmasın yeter ki iste ve kararlı ol
Lise son sınıfım suana kadar çalışmalarım var sadece şu 3 Ay daha çok calisicam olur değil mi
Olur tabiki, bu 3 ayı çok disiplinli bir şekilde çalışarak geçir mutlaka güzel bir bölüm kazanıcaksın
Eger mezuna kalırsam psikolojim çok fena olur ve aile baskısı da çekmek istemiyorum
Mezuna kalsan da dünyanın sonu değil öncelikle bu baskıyı at üzetinden. Sadece çalışmaya odaklan
Valla bi tek siz olumlu bir şey yazmışsınız mutlu ettiniz beni. Hazirana kadar deli gibi çalışacağım cok tesekkur ederim
Sen bakma kimseye kendine inan ve odaklan. Ben sana inanıyorum çok güzel bir bölüm kazanıcaksın
Ben aileme inat da yapmak istiyorum. Kazanamiyacaksin diyorlar ama yapicam 🥰💗
Kulağını tıka herkese karşı ve çalışmaya başla. Hemen şu an ama jiç durmadan çalış, başarıcaksın inanıyorum 👌🥰
🤍🤍🤍🤍
Gazi patlat yine olmaz
Ben yks öğrencisiyim zaten 🥰
maselef olmaz 3 aylık çalışmayla
Kanka açıklamaya sıfır degilim dedim
tamam onu okudum kanka eczacılık kolay bir bölüm değil
Kolay olduğunu kim soyledi
cevabını biliyorsan bize neden soruyorsun
Tıp abartı olabilir
bence kendine guvenmelisin
Temelinde sağlamsa olabilir
Çok zor !
Sıfır degilim
İstediğin kadar sıfır olma. Yeni nesil soruların ne kadar geniş kapsamlı oldugu ortada arttık.
Ben de eczacılık istiyorum
neden olmasın
ancak duvara toslarsın
Temele bağlı
Raaat ol. krall yaaa
Zannetmiyorum
Hayır çok zor
Tabi canım
Olabilir halası