Uluslararası ticaret ve lojistik bölümü zor mu?

Uluslararası ticaret ve lojistik okuyan veya bilgisi olan var mı acaba? Dersler çoğunlukla sayısal ve zormuş diye duydum ve matematiğim çok kötü. Sizce matematiği kötü olan biri okuyabilir mi ya da matematik yapamadığı için 2 yıllık lojistik, dış ticaret mi okumalı?

Uluslararası ticaret ve lojistik bölümü zor mu?
Cevapla