İtalya'da İngilizce hemşirelik mi yoksa psikoloji mi okumalıyım?

Merhabalar ben İtalya'da İngilizce lisans bölümü okumak istiyorum. Aslında hemşirelik istiyorum ama bakıyorum da herkes kötülüyor. Hemşire olanlar özellikle işte saygınlığı yok, çalışma saatleri çok fazla, görev tanımında olmayan işleri bile yapıyorlar vs diyorlar. şimdi zaten İtalya'da lisans bölümleri 3 yıl sürüyor. Ama İngilizce belki zorlayıcı olabilir diye düşünüyorum genel olarak içeriğine göre anlatılıyor ama yine de belki zorlayıcı kısımları olur diye düşünüyorum zaten giriş sınavları ve kabul sınavları da çok zor sayısal olduğu için, tıp bölümü ile ortak bir sürü ders olduğu için de belki mezun olamam diye korkuyorum sizce psikoloji mi seçmeliyim?

İtalya'da İngilizce hemşirelik mi yoksa psikoloji mi okumalıyım?
Cevapla