82 almama rağmen atanamıyorum, iş bulamıyorum. Ben hayata ne zaman başlayacağım?

2 yıllık bir sağlık bölümü okudum 1 yıllık kpss kastım 82 aldım yetmiyor. Diğer düz memurluklarda da torpil var hiç umudum yok. İş tecrübem hiçbir alanda yok kendi alanımda iş bulamıyorum diğer alanlara da başvuruyorum ama dönmüyorlar. Artık 3 harfli market ve Fast food yerlerine başvurup para biriktirip yeniden güvenlik kartı almayı düşünüyorum. Ailemin maddi durumu iyi değil. Her türlü yolumu bulmak zorundayım. Sizce ne yapayım? 3 harfli marketlerden birine girip güvenlik kartı alıp atanmaya mi çalışayım yoksa tekrar kpss mi çalışmayı deneyim 1 yıl kpss ile uğraştım ama 3 ayı aktif çalıştım ne önerirsiniz bana geleceğimi garanti altına almak zorundayim?
82 almama rağmen atanamıyorum, iş bulamıyorum. Ben hayata ne zaman başlayacağım?
Cevapla