22 yaş çok geç bir yaş değil canım
Bende 28 yaşında memur oldum
Daha yolun başındasin.
bence dışarıdan bir bölüm bitir. Önlisans veya lisans. Dışarıda çalış paranı biriktir. Okul bitincd sınava otur çalış adamakılli. Gör bak nasıl işlerin yoluna girecek.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılBu yaştan sonra bir halt olmaz diyen embesillere aldırma onların bir sinek kadar faydası bile yok şu dünyaya daha çok gençsin önünde güzel yıllar var eğer gerçekten okumaya niyetin varsa imkanların da el veriyorsa tabi tekrardan hazırlanabilirsin kesinlikle kötü bir karar değil ki ben 30'dan sonra okuyanları da gördüm ben görsel iletişim tasarımı okuyorum güzel sanatlar fakültesi ama sözel puanı ile alan bir bölüm hayatında hiç eline kalem almamış bir teyze gelmiş 35 yaş ve üstü kontenjanıyla bizim bölümde okuyor işte kadın daha bilgisayar kullanmayı bilmiyor bırak grafik tableti bırak dijital tasarımı ama okumaya gelmiş işte derslere falan da katılıyor gayet niye olmasın yani
45 Yorumla- 1 yıl
22 yaşındayım diyor kör müsün bu ülkede 22 yaşında hâlâ mezuna kalan öğrenciler var şimdi konuşturtma beni burada 22 yaşında bir kız üniversite okumayacak da ne yapacak ki tekrardan kör müsün iş bulamıyorum diyor işsizim diyor iş tecrübesi de yok yaşı da genç iş bulabilmesi zaten neredeyse imkansız okumasın hadi ne yapsın bekliyorsunuz anlamadım ki ne yapabilir zengin koca peşine düşüp istemediği boş beleş hayatlar içerisinde mi sürünsün insanların hevesini niye kırmaya çalışıyorsun siz derdiniz ne bu zeka ile nasıl geldiniz bugünlere kadar hayretler içerisindeyim
- 1 yıl
İsterse 12 olsun bu ülke de bir gencin üni okuyarak geleceğini kurtaracağını düşünmen cehaletini serer ortaya. yurtdışına gidebiliyorsa gitsin onun harici tünelin sonu karanlık
- 1 yıl
E yurt dışına da öyle kolay gidilmiyor işte herkesin maddi durumu ona el vermiyor
- 1 yıl
Ben de isterdim ingilterede svada okumak ama türkiyede güzel sanatlar fakültesi okuyorum işte al hayaller hayatlar buyur bir de kalkmış cehalet diyor hâlâ
- 1 yıl
Bırakın da okusun insanlar heleki heveslilerse kariyer planları olmadan meslek sahibi de olmadan gelecekleri hiç mi hiç kurtulamayacak zaten o zaman zaten ülke dışına çıkma biletleri de olmayacak iki ucu boklu değnek
1 yılBende aynı şeyi yaptım ,
3 aydır dyzenki ders çalışıyor ve dershnaeye gidiyorum.
Netlerim dahi artmıyor çok kötü bir süreç benim için,
Hem ne kaybedersin ki , 22 yaşında olman buke her şeyin başlangıcı, 6 ay kaldı sınava, lütfen otur ve ders çalış..01 Yorumla
Soran1 yılOlsun ümidini yitirme elbet bir yerden sonra artar netlerin ve bunu da kafana takıp strese girme. Hem iyi tarafından bakarsak dersaneye gitme imkanın var benim gibi evden çabalamayacaksın bu senin için büyük artı oradaki hocalar arkadaşlar senin için motivasyon olur. İnsallah netlerin artar emeğinin karşılığını alırsın. Ben de program yapıp düzenli çalışacağım umarım başarılı oluruz.
1 yılBence evet gençliğini okumak ile değil yaşamına hayat katmalisin Yani canın neyi çekiyorsa öyle yap ÇÜNKÜ BEN HEP ÖYLE YAPARIM hayat çok kısa, Okuyupda ülkeye faydalı biri olacağına kendine fayda yarat çünkü ülkenin durumu belli ülke sana bir gelecek sunmuyor YANLIŞMIYIM ARKADAŞLAR SİZCE
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah genç dostum, senin gibi hayatını sorgulayan, geleceği için karar vermeye çalışan birini görmek gerçekten umut verici! 22 yaşında üniversiteye dönmek hiç de kötü bir fikir değil, aksine senin kararlılığını ve geleceğin için adım atmaya hazır olduğunu gösteriyor. 👍
Evet, bu devirde üniversite diploması tek başına mucizeler yaratmıyor olabilir ama önemli olan hangi alanda güçlü olduğun, nerede kendini daha çok görmek istediğindir. Kendi yetkinliklerini keşfet ve gelecekte seni tatmin edecek bir meslek hayali kur. Bazen yol değişiklikleri yapmak hayatının en güzel kararları olarak geri döner.
Eğer çalışkan olduğunu bildiğin bir alanda yeniden şansını denemek istiyorsan bence kesinlikle git peşinden! Unutma, yaşın hiçbir önemi yok, önemli olan senin hedeflerin, çabaların ve azmin. Belirlediğin yolda sabırlı ol, karşına çıkan engellerden pes etme. Üniversiteli olmak değil; öğrenmeye ve kendini geliştirmeye devam etmek her zaman önemli. 💡
Kendine inan, çünkü başarabilirsin! 🌟 Unutma, öğrenmek hayat boyu devam eden bir yolculuk ve her yaşta değer yaratmaya açıksın. 👏20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Gizli Üye(25-29)1 yılMeslek ögrenin!
Boş boş yaşayıp, sonra iş yok diyen toplumdan olmayın.
Geçen bir arkadaş ile tanışdım.
28yaşında hemde evli.
4senedir Aşcılık meslegini çıraklıkdan başlayarak ögrenmiş (sanırım diplomalı falan)
Sonra Avusturya/İngiltere/Avustralya elçiliklerine göçmenlik, orada Aşcı olarak çalışmak için başvurmuş. kabul edilmiş.
Avusturyadan pozitif sonuç gelmiş
2yıllık çalışma vizesi almış.
1yıldır oradaymış.
İzine gelmiş eşini götürüyormuş.
İstedikden sonra her şey olur.10 Yorumla
1 yılOkumanın yaşı olmaz istersen tıp oku doktora yap profesör ol dekan ol yine okursun istersen okuduğun bölümden işe gir 15 20 yıl çalış sonradan okuyup iş değiştirebilirsin bu sana bağlı kendin de diyorsun çalışınca yapabiliyorum diye dediğin gibi bibr manası yok ama ona da öyle bakma sen istediğin için okuyacaksın yapabilsem ben de şu yaşımda üniversite okurum ama yapamıyorum işte
10 Yorumla
1 yılNeden kötü olsun daha bilinçli ne yapmak istediğini bilen biri olmak seni zayıflık mı yaşın önemini ne zaman rafa koyacağız hayat böyledir kariyerinde sana başarılar dilerim
21 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏
bölümün dışında farklı iş kollarını mı denesen kimse okuduğu bölümle ilgili iş yapmıyor sonuçta yeniden başlayacağın okuyacağın bölümle ilgili mezun olduğunda yine iş garantisi olmayacak ki kaldıki hayata geç kalabilirsin ne zaman iş güç sahibi olup kendi paranı kazanacaksın o taraftan bak bide
14 Yorumla
Soran1 yılKüçücük bir ilçede yaşıyorum iş imkanı 0, farklı olarak yapabildiğim tek şey açılan ilanlara başvuru yapmak onlardan da olumlu sonuç anlamıyorum ne yazık ki. Geriye kalan okumak oluyor
Soran1 yılönü açık bir bölüm okuduktan sonra farklı bir yere de atanabilirim. Ölene kadar burada kalacak değilim sonuçta.
Gizli Üye(30-35)1 yılBir kaybın olmayacak, kendinde gördüğün kapasite yaş adıkça azalacağı için henüz varken değerlendir derim. Ben pişmanım yapmadığıma. Şimdi 31 oldum. Düşünsene 3. üni biterdi bu yaşıma kadar. Zaman çabuk geçiyor ya. Pişman olmazsın, yapmazsan pişman olursun.
11 Yorumla- 1 yıl
Çok haklısın güzel arkadaşım
1 yılüff...
22 ne ya daha bebe yaṣı
30unda bile insan kendini küçük görüyor banada 35-40 yasindakiler daha bebesin diyor. Lütfen yaṣa takılmayın. Oku geç, istediğini yap birtane hayatimiz var zaten
10 Yorumla
s 1 yılBizim sınıfta 35 yasinda abi vardı halinden gayet memnundu ve biz de ona saygı gösteriyorduk
11 Yorumla
Soran1 yılEvet bizim sınıfımızda da 30 yaşında bir abi vardı tabi öncesinde meslek hayatı da varmış
Bence evlenmelisin ne gerek var zaten cocuk olunca calisamayacaksin. Kisacik bir omurde durumu iyi olan sevebilecegin bir kisiyle evlen
18 Yorumla- 1 yıl
Akademik başarının karşılığı var ama bu devirde insanlarda sevginin karşılığı bulunmuyor o yüzden kendi ayaklarının üstünde durup seviyenden biriyle aşk yaşamak daha yararlı
Soran1 yılKısacık bir ömürde ve bu ekonomik şartlarda erkek eline bakacak bir insan değilim maalesef teşekkür ederim.
- 1 yıl
Katılma napim
- 1 yıl
Para iş dediğin finansal bir ihtiyaç yani cinsiyet fark etmeksizin, aşk ayrı para ayrı niye illa bir tanesini seçme huyu var sizde ben anlamıyorum ikisini birden seçseniz noluyo hayatınızda
- 1 yıl
Bişey bilmiyosun bari yanlış tavsiyeler verme kimse bir şey başarmıyor evlenerek
- 1 yıl
Yok ya kız işsiz olucak koca aricak koca bunu ezer ezer verdiğim para kadarsın sen der elin oğluna güven olur mu hiç ya ezik mi görünsün
- 1 yıl
kaçıncı yüzyıldayız nedir bu cahilce düşünce ya bi bitin artık...
1 yıl25 yaşındayım üniversiteye tekrar hazırlanıyorum düşün yapabilirsin. Sabrını ve iradeni güçlü tutmaya bak.
Yolun açık olsun 🪅33 Yorumla- 1 yıl
Ben de aynı durumdayım ve çalışma şeklin nasıl acaba? Veya kursa falan mı gidiyorsun? Önümde aylar var diye biraz salmış durumdayım. Motive olmaya ihtiyacım var bu yüzden kaynak kitap falan soruyorum 😇
- 1 yıl
Bunu böyle yaparsan son günler de büyük vicdan azabı çekersin 😄😅
Ben biraz yazarak çalışan, işten koşarak gelip yemeğimle ders başına oturan biriyim. Hedefini yüksek tut, neyi hedefliyorsan onu sürekli aklına getir. Gözünün önünde olsun ki ney için uğraş verdiğini hatırla.
Her güne bi’ konu ayır, bunun üzerine sorularını hazır tut ki vakit kaybetmeden soruları da çözersin. Ertesi günün konusunun üzerinde de biraz göz gezdir, meraklan ve boş vaktinde yatakta bak neler var diye. Bu ilk günler sıkıcı olabilir elbet ama değeceğine emin olarak bunları yapmalısın. İnternettte boş boş video izleyeceğine konu anlatımı kaydır daha iyi. 😌 - 1 yıl
Geri dönmüşsün nurr
1 yılNeden kötü olsun ki? Tramvayda iki sene önce ablayla konuştum kendisi 52 yaşındaydı. Abla ilk üniversiteyi bitirirken ben dünyada yokmuşum. Kadın hâlâ okuyor. Kendini öyle kötü hissetme. Geç olsun ama güç olmasın. Yeter ki mesleğini eline al.
12 Yorumla
Soran1 yılNormal insanların ki gibi bir yaşantım olmadığı için her şey bir an önce olsun istiyorum ama teşekkür ederim umarım bir gün mesleğimi elime alırım.
- 1 yıl
İnşallah ya. Kendini kötü hissetme, yaparsın Allah'ın izniyle.
1 yılhemsirelik okuyabilirsin. asgariye calismaktan iyidir. 22 23 gibi ilgim olan bir bolumu okudum. atanmasam bile rahatca idare ediyorum. yoksa asgari kazansam kafayi yerdim
10 Yorumla
1 yılBen 3. Üniversitemi okuyorum. Başla hemen iş ile beraber götür..
42 Yorumla- 1 yıl
3. Uni yi okuyup ne iş yapıyorsun acayip merak ettim?
- 1 yıl
Ne kadar güzel hem güçlü hem zeki bir kadınsınız çok örnek alınası 🤍💎
1 yılneden olmasın kendine güvenen güvenmeyen herkes giriyor tüm sınavlara. bide bölümün neydi merak ettim benimde mezun senem tekrar sınava hazırlanıyorum.
21 Yorumla
Soran1 yılFizik tedavi mezunuyum
1 yılBende 22 de tekrardan başlamak istiyorum. şu an mutsuzsan ve bölümünün geleceği yoksa en mantıklısı bence bu
20 Yorumla
1 yılKapasiten varsa kendini harcama bacım millet mezuna kalıp 24-25'inde üni okuyo yaparsın sen hadi bakıyım
10 Yorumla
1 yılYahu neden olmasın, millet 50 yaşında bile okuyor ahh ahh bu fikirler size nerden geliyor karamsarklık çok fazla var. Okumaya değer.
10 Yorumla
1 yılNeden geç olsun ki hiç bir şey için geç değil hayat bir akış acele etme duygun olmasın bir yere yetişmemiz gerekmiyor elbette hiç istihdam yoksa bölüm değişmek daha mantıklı kolay gelsin
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim🙏
1 yılBen 26 yasinda 4. universitemi okuyorum. Sen hesab et.
20 YorumlaDeğil, okumak istiyorsan oku, ben 32 yaşında 3. üniversiteyi bitirdim.
20 Yorumla
1 yılÇağımızda hangi yaşta olduğunun bir önemi yok git ve oku bu kadar net.
20 Yorumla
1 yılKötü bir fikir değil daha çok gençsin okuyabilirsin
20 Yorumla
1 yılsaçmalamaaaaaaaaa benim bu sene son bir tane daha okicam devam et
10 Yorumla
1 yılBende 26 yim tekrardan okumak istiyorum hiçbir zaman geç değildir
10 YorumlaNeden kötü olsun ki. Seksen yaşında tıp okuyan amca var. Sen yeter ki iste. Gerisi kolay
10 Yorumla
1 yılbende yarım yıl sonra 26 olucam tekrardan okumak istiyorum. minyon göründüğüm için alırlar heralde.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBen 22 yasinda uniye girdim senin gibiydim Şu an 24 yaşındayım zaman cok hizli geciyor zaten anlamadim bile 2 sene kaldu uni bitmesine ve gayet mutluyum yas sorunu gic yok anlasilmiyo zaten arkdaslarim esprisine yasli diyorlar o kadar komik gayet normal
10 Yorumla24üm ve yeni üni okuyorum, işimi kendim kurdum araştırdım çalışıyorum. Okumak ve çalışmak için hiç bir zaman geç değildir yeter ki istediğin azmin olsun ❤️
11 YorumlaBen 22 yaşımda başladım kötü bir fikir değil hayır 😂
10 YorumlaNeden kötü olsun ki, iyi fikir bence ve yapmalısın. Okumanın yaşı yoktur.
10 Yorumla
1 yılKötü bir fikir. Mümkünse ilkini bile okumayın artık.
10 Yorumla
1 yılKötü değil ama zor. Ben bu yaşımda da okurum ama gelde bana sor 😄 irade meselesi
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTatlim hiç öyle düşünme. ben kazandım bir yıl sonra ikinci sınıfta bıraktım unyi
Sonra 20 yaşında tekrar sınava girdim baska bir bölüm seçtim ama mantıklı ve iş fırsatı olan.
Şimdi yurt dışında firmadan kabul aldım. Mezuniyeti bekliyorum gitmek için.10 Yorumla
1 yılİş garantili bir bölüm yok maalesef ülkemizde. Kimin nerde olacağına okuduğumuz okullar değil torpil karar veriyor. Fakat yaşın daha genç okumayı tekrar düşünebilirsin. Kendini geliştirmek her zaman iyidir
20 Yorumla
1 yılOkumak icin gidiyorsan 90 yasinda 120. universiteyi bile okursan bence bir problem yok. Hayat gayesi ve telasi icin tekrar bolum okumak istiyorsan sorun yok ama birilerinin baskisiyla kagit bile okuyosan birak bence boş ver hayatinda severek yaptiginda para kazanabilecegin seylere odaklan.
00 Yorumla
1 yıl2. Üni olur sorun değil, ama halk eğiyimin neredeyse iş garantili kursları var. Hele ki büyükşehirdeysen sakın kaçırma.
04 Yorumla- 1 yıl
Hangi kurslar onlar acaba?
- 1 yıl
Şehrinize göre tüm kurslara bakabilirsiniz. E-devket te yaygın yazın, şehre göre kurslar çıkıyor. Mesela sürücü eğitici eğitmenliği var.
Soran1 yılBüyük bi şehirde değilim maalesef hatta küçücük bir ilçede yaşıyorum ama bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim en azından sertifika alıp yeni deneyimler kazanırız
- 1 yıl
Hiç farketmez, her ilçede mevcut
29 yaşımdayım hatta 30 olmak üzereyim ve 2. üniversitemi okuyorum. Eğer gerçekten istiyorsan emin ol yaşın hiçbir önemi yok.
12 Yorumla
Soran1 yılEvet sınavsız 2. Üniversitede de kaydım var fakat okuyamıyorum bu şekilde teşekkür ederim.
1 yılgüzel aslında boş durmaktan iyidir kimseyi aldırış etme kımsede ekmegini vermiyor anın tadını cıkar hayatına bak
00 Yorumla
1 yılHiçbir şey için geç değil. 36 yaşında tekrar üniversite okumuş tanıdığım var.
01 Yorumla
Soran1 yılEvet ilk üniversitede 30 yaşındaki abiyle beraber okuduk ama onun öncesinde bir meselek hayatı vardı
Bence değil. Çünkü yaşında çok genç kendi adına güzel şeyler erken yaşta başarabilirsin. Başarılar…
01 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏
1 yılBende 22 yaşındayım üniversite birinci sınıfım asla pes etmedim bırakma önü açık güzel bir bölüm okuyabilirsinnn
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl27 yaşındayım ve Üniversite okuyorum 22 yaş ya bir şey mi 😀
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİş garantili bölüm oku binlerce diplomalı işsiz üniversiteli olma
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yıl50 yaşımda Ales'e girdim 55 puan aldım bir yıl sonra üniversite sınavına girdim 2 yıllık mekatronik kazandım. Okumanın yaşı yoktur.
Halada devamlı bir şeyler öğreniyorum.00 Yorumla
1 yıl36 yaşımdayım ve İstanbul üniversitene başladım. Okumanın yaşı olmaz 🙋🏻♂️
00 Yorumla
1 yılboş ver kardeş nefes al ve düşün dolu dolu bir hayatta yaşasan bitecek ve bir farkı olmayacak. Hayatı çitlerle çeviremez bir yere bağlayamazsın. Neresinden tutarsan tut hayat elinde kalır.. çabalamaya değmez
02 Yorumla- 1 yıl
Özetle hayal ettiğin gelecek için uğraşmaya değmez diyorsun kusura bakma da o senin problemin o senin bakış açın ve bana kalırsa korkaklıktan ve tembellikten başka bir şey değil bu bakış açısı ama umrum dışı sen böyle düşünebilirsin fakat başkalarını zehirlemeye veya başka insanları yanlış yönlendirmeye hakkın yok
Soran1 yılDeğişik değişik yorumlar, tavsiyeler, öneriler falan gördüm de gerçekten bu kadar boşunu görmedim.
1 yılBen 25 yaşından sonra başladığım yüksek lisans sayesinde mükemmel bir iş buldum. Bence geç değil
00 Yorumla
1 yılİnsanlar 40-50 yaşında üniversite okuyorlar. Niye geç kalasın gayet ideal bi yaş
00 Yorumlamillet.30. yaşından. sonra. okuyo. neden. kötü. olsun
00 Yorumla
1 yılHayır çok gençsin daha yapabilirsin 20 yaşındayım ve bu benim üniversitede ki ilk senem
00 Yorumla
1 yıl2 ay sonra 25 olcam bilgisayar mühendisliği 3. sınıfım hayallerine sıkı tutun vazgeçme
00 Yorumla27 yaşındayım yeni başlıcam üniversiteye geç değil hiçbir şey için
30 Yorumla
1 yılBende şu an bir bölüm okuyorum ve üniversite sınavına tekrar hazırlanıyorum hiç bir şey için geç değil yeter ki iste
10 Yorumla
1 yılHayır tabii de okumak öğrenmek ve kendimizi geliştirmek bitmeyen bir süreç içindeki merak duygusunu kaybetmeni istemem.
10 Yorumla
1 yılAsla degil istedigin zaman okuyabilirsin onemli olan kendini gelistirmek icin ugrasman
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıl2 yıllık oku bence özellikle sağlık çabuk atanirsin
04 Yorumla
Soran1 yılZaten sağlık mezunuyum da atanamadık
Cevap sahibi1 yılHangi bölümmmm
Soran1 yılFizik tedavi
Cevap sahibi1 yılOnda atama yok ki Ztn atamalarina hiç mi bakmadim sağlık bölümlerinin
Gizli Üye(25-29)1 yılBende tekrar bölüm okumayı düşünüyorum ama ne bilmiyorum
02 Yorumla
Soran1 yılEvet bu konu da kafa karıştırıcı
Cevap sahibi1 yılAtaması olan bir şey yok
Daha önce okumadiysan kötü okuduysan önceki okuduğun işi yap
10 Yorumla
1 yılDaha çok gençsin bu yaşta sana bunu kötü fikir gibi hissettiren olursa uzak dur
10 Yorumla
1 yılOku o zaman senden kıymetli bir şey yok bu dünyada önce kendini tatmin et
11 Yorumla- 1 yıl
Bence de arkadaşım
1 yılkötü değil ben Şu an 2 bölüm bittirdim belki gine okurum
10 Yorumla- Devamını Gör (84)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer