21 yaşında tıp kazanmış biri için ne düşünürsünüz?

Hayata çok daha geç baslayacakmisim gibi
3. Mezununda kazanms birisi için ne düşünüyorsunuz 27-28 yaşımda görevime başlayacağım belki bu süreçte evlilgim de aksayacak..
21 yaşında tıp kazanmış biri için ne düşünürsünüz?
Cevapla