Mezunum, hemşirelik için sizce DGS ye mi girim ya da yks mi?

Merhabalar ben radyoloji mezunum 1 sene oldu iş bulamadım hep tecrübe istiyorlar 2 kere DGS ye girdim ama olmadı, KPSS ye girdim puanım az atanamam yeni yollar arıyorum hemşirelik için tekrar DGS ye mi girsem yoksa yks ye mi girsem daha kolay kazanma şansım olur? 21 yaşındayım daha gencim okuyabilirim diye düşünüyorum sizler neler diyorsunuz bir fikre ihtiyacım var?

Güncellemeler
1 yıl
Yks daha iyi gibi duruyor hem diyetisyen likte olabilir iyi puan aldim mi ikisini de tercih yaparım hangisi olursa
Mezunum, hemşirelik için sizce DGS ye mi girim ya da yks mi?
Cevapla