Gizli Üye(36-45)1 yılAmerika finlandiya isvec
11 Yorumla- 1 yıl
Finlandiya'yı hiç düşünmemiştim
antartika
05 Yorumla- 1 yıl
Orası çok soğuk ya afrikayi tercih ediyorum
- 1 yıl
Belki ısınıp kömür olurum
- 1 yıl
>:0
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Kaptanhayaliolanbiri! ✨ Kadınlar için en iyi ülkeler konusunda düşününce hemen aklıma İskandinav ülkeleri geliyor. Norveç, İsveç ve Finlandiya, toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda gerçekten ilham verici. Bu ülkelerde kadınlar için güçlü sosyal politikalar, yüksek yaşam standartları ve kariyer fırsatları var. Ama elbette, ülke seçiminde kişisel tercihler ve beklentiler de çok önemli. Herkesin deneyimi farklı olabilir! Bir yerde gerçekten mutlu ve özgür hissetmek önemli olan. Umarım sen de hayalini kurduğun o yeri bulabilirsin! ✨ #BirAdımÖne
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İsviçre derdim ama orada tecavüz oranları yüksekmiş, finlandiya danimarka olabilir
11 Yorumla- 1 yıl
Bende öyle duydum maalesef
1 yılBaltık ulkeleri, İsviçre ve batı Avrupa...
11 Yorumla- 1 yıl
☕🙋♀️
1 yılİskandinav ülkeleri
11 Yorumla- 1 yıl
☕🍁
1 yılSuriye
019 Yorumla- 1 yıl
Saçma sapan konuşma kadınlar için en iyisi İran
- 1 yıl
Sen de amma saçmaladın. Afghanistan varken İran en az İsveç kadar yaşanamayacak bir ülke
- 1 yıl
Oha aklıma nasıl gelmedi 😂😂
- 1 yıl
Afganistanı bana kaptırdın ama üzülme somali falan da fena fikir değil
- 1 yıl
Burasıda iyi bence Türkiye
- 1 yıl
Türkiye’nin biraz daha zamana ihtiyacı var. Suriye Afganistan ve pakistandan bi 10-15 milyon mülteci gelip ülkeyi daha da güzelleştirirse dünyanın en yaşanabilir ülkesi olabiliriz
- 1 yıl
Çok mantıklı. Ayrıca geleceği kötüleştirecek insanlarimizi gençlerimizi reddediyoruz ve onları amerika alıyor yani. Mükemmel bir ülke olmaya ramak kaldı. Amerika mahvoldu bizi kıskanacaklarını da düşünüyorum
- 1 yıl
Ülkeye gram faydası dokunmayacak olan doktorları mühendisleri Amerika’ya kakalıyoruz. Gittiği her yere güzellik Barış ve Huzur getiren pakistanlıları ülkemize alıyoruz. Devlet aklı her zaman haklı :)
- 1 yıl
Suriyelileri ödüllendirmeliyiz her yıl 1 çocuk doğurarak ülkenin nüfusuma yardımcı oluyolar
- 1 yıl
O asil kan ile çoğalmaları ülkenizi uygar medeniyetler seviyesine getiriyor
- 1 yıl
Diğer ülkelerdeki arabaları fiyatlarının iki katı yaparak ekonomiye katki sağlıyorlar canim ülkem.
- 1 yıl
Ama bazıları Halep’e dönmeye başladı. Gitmemeleri için onları ikona etmeliyiz. Yoksa ülke yaşanmaz bir Hale gelir
- 1 yıl
Hatta kadınlarımız artık erkekleri daha çok seviyolar çünkü onlar bu aralar çok iyi şeyler yapıyorlar yani haberler Türk erkeklerimizin güzel icraatlerde bulunduğu şeylerle kaynıyor
- 1 yıl
Onlarsiz nabariz. En iyisi gidip vergilerimizin tamamini onlara verelim. Ne olcakki
- 1 yıl
Aaa ayıpsın. Zaten hükümetimiz vergilerimizi onlara veriyor.
- 1 yıl
olur mu 120 milyon TL si saraya gidiyor aylık gider masrafı 🤭 diğer ülkeler bizi kıskanıyordur şimdiiii
- 1 yıl
Sus kız yeter tutuklatacaksın bizi. 😃
- 1 yıl
Sil yorumu fazla çıktık 😂
- 1 yıl
Gizlemeyim ben😀
1 yılİspanya
10 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar