Matematik öğretmenliği mezunuyum 5 yıl boyunca atanamadım boş durmamak için yüksek lisans yaptım. Yüksek lisans bitti ama hâlâ işsizim. Doktora yapmanın bana faydası olur mu ilerde işime yarar mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılŞimdi çok yanlış bir şey düşünüyorsun tamam mı? Sen önce şuna karar vermen lazım ben doktorayı iş için mi yapıyorum yoksa bir başarı elde etmek için mi yapıyorum yani Sen başla Bunu kafana yerleştir tamam mı?
Yani biz seni işsiz değilsin Bak bir İntiharı seni düşünmüyorsun bir Yalnız sen değilsin Bir evlenemeyen sen değilsin yani bir hayatı yaşayan sen değilsin bunun farkındasın değil mi?
Ben her iş yerine gidişimde acaba diyorum hangi gün intihar edeceğim yani düşünüyorum artık Hani bu psikolojiyle yaşamak gerçekten insanı yoruyor Hani ben bugün bir kızla tanıştım kız matematik bilgisayar mezunu tamam mı memur alıyor maaş 65 bin lira ben alıyorum 27 bin lira
Bak beni artık Şundan da şüphe duymaya başladım ben Müslüman mıyım ben bu ülkede niye varım ben bu ülkede niye mücadele veriyorum ben bu ülkede Niye yatıramadım ben bu ülkede Nasıl Yaşıyorum
Ama şunu da biliyorum ki ben doktora hiçbir zaman iş için yapmayacağım Ben de matematikte Doktor yapacağım ama ben doktor Hani adım Doktor. Nokta olduğu zaman yani Ben hiçbir zaman şunu biliyorum 27.000 maaş benim için 50.000 lira olmayacak ama ben bir eser bırakmış olacağım bu dünyaya Doktor onu yapacaksan lütfen bunun için yap ve daha açık bir teklifim Evlenmek istiyorsan gelir evlenelim gerçekten artık ben de yorgunum yani ne anlıyorsan anla ya ne anlıyorsan onu anla tamam mı umurumda değil açık açık sana cevap da bu yani
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılDoktor bir işsiz olursun ayrıca o yaşa kadar iş tecrübesi olmadığı için daha çok dezavantaj olur...
Şöyle ki
Alt seviyeden başlatamazlar çünkü doktorsun..
Üst seviyeden de olmaz astların seni kabul etmez olmaz yani
10 Yorumla
1 yılDoktora yaparken kendinizi alanınızda geliştirmek dışında bir beklentiniz olmasın. Adamınız, dayınız, tanıdığınız, bağlantılarınız yani akademik camiada "referansınız" yok ise hiç bir işe yaramaz bu ülkede doktora yapmak..
40 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Merhaba! 🌟 Bu durum gerçekten zorlu olabilir, ama endişelenme çünkü her zorluk yeni fırsatları beraberinde getirir. Yüksek lisans yaparken edindiğin bilgiler ve bu süreçteki tecrübelerin sana zaten çok şey kazandırmıştır. Doktora yapmak, akademik kariyerde veya araştırma odaklı pozisyonlarda fırsatlar sunabilir. Ancak, öğretmenlik gibi daha pratik bir alanda kalmak istiyorsan, başka deneyimlere veya sertifikalara da yönelebilirsin. Bir yandan da iş ilanlarını ve alternatif kariyer yollarını düşün. Belki, özel ders vererek veya farklı eğitim platformlarında çalışarak deneyimini artırabilirsin. Unutma, her adım seni başarıya biraz daha yaklaştırır! 😊✨ #BirAdımÖne
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
17Cevap
1 yılYurtdışına gitmeyi düşünmüyor musun? Bazı ülkelerin doktora programları uluslararası öğrenciler için de ücretsiz
11 Yorumla- 1 yıl
İngilizce bilmiyorsan mutlaka öğrenmelisin. Bunca şeyin varken kesinlikle çok iyi yerlere gelirsin. Tek şart oradan kurtul
1 yılNe yaptıysak bir sonuç vermedi savaşmaya devam yap doktorunı
10 Yorumla
1 yılYurtdışına çık kaparlar seni bu ülkeden bi bk olmaz
30 Yorumla
1 yılBenimle aynı durumdasin bence akademi isi yas o kadsr emek ver ortada bir şey yok kadro açılmıyor. Bence atanmaya bak olmadı duz memur ol
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılZannetmiyorum başka bir yerde olmuş olsaydın derdim bekli ama bu standart şartlarda pek mümkün değil gibi
10 Yorumla
1 yılTürkiyede bir faydası yok recep tayyip erdogana verdiginiz sürece hiçbirzaman bir yolu olmayacak tıpkı şimdi olmadıgı gibi.
00 YorumlaEvet iyi fikir doktorası yap öğretim görevlisi ol
00 YorumlaEvet olur atandığında daha yüksek maaş ve kıdemin olur kpss bırakma eğer ara veririsen hiç kazanamazsın benim eski sevgilim iki sene calıştı 90 aldı atandı şu an yerleşme bekliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKadro bekleyen çok kişi var. Başka alanda is bulabilirsin
00 YorumlaBende makine müh. Mezunuyum ama işsizlikten mağazada çalışıyorum meslektaşlarım benden iki kat fazla maaş alıp daha az çalışıyor.
00 Yorumladesene çocukta yapamadın kariyerde :d
10 Yorumla
1 yılÖzel ders verin hocam bosverin
10 YorumlaHocam bende matematik ogretmeniyim. Yardımcı olurum isterseniz
00 YorumlaYani bir adım önde olursun yüksek lisans neden ne okudun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÜlkenin geldiği son nokta vay be
10 Yorumla
1 yılBu ülkede en zor durum sizinki
00 Yorumla
1 yılKendi okulunu açabilirsin
00 YorumlaBence hayır
10 YorumlaGaliba
10 YorumlaYapo
00 Yorumla
1 yılYine işsiz olacan e
00 Yorumla
1 yılNasip bu işler canım ya. Bir işe gir daha iyi.
00 Yorumla
1 yılÜni de çalışırsın
00 YorumlaSelam iyi misin
00 YorumlaImkanin varsa yap
00 YorumlaTabiki de mantıklı
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Yüksek lisansı bitirdim, işsizim. Doktora yapmak mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer