Sizce ne yapmalıyım, siz olsanız ne yapardınız?

Bu sene üniversiteden mezun oldum. Lisans mezunuyum. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünü bitirdim. KPSS ye girip memur olma şansımı denemek istiyorum. Ama hayatımda gerçekten değer verdiğim bir insan var onun iş hayatı düzeni her şey bulunduğum şehire bağlı ve onu bırakmak istemiyorum o da olası bir atanma durumunda benimle gelemez gibi gözüküyor şartların getirisiyle. Biraz hatlar karıştı anlayacağınız benim tarafımda.

Bir de annemin ev yemekleri dükkanı var üst katını benim için dizayn ettik fast food ürün çıkarmak adına. her şey çok güzel ama istediğim düzen hayat bu mu bilmiyorum. Elimden geldiğince çaba gösteriyorum. Alışmaya çalışıyorum.

Kafam fazlasıyla karışık göründüğü gibi.

Sizlerle paylaştım çünkü bilmiyorum. Farklı sesler güzeldir bence. Tek bir sesle ilerlemek biraz zor geldi.

siz olsanız ne yapardınız?

Sizce ne yapmalıyım, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla