
Kadının çok iyi bir kariyeri olması ve erkeğin 2 - 3 katı daha yüksek bir gelir seviyesinde olması erkek için ilişkide / evlilikte olumsuz bir etken midir?

Kadının çok iyi bir kariyeri olması ve erkeğin 2 - 3 katı daha yüksek bir gelir seviyesinde olması erkek için ilişkide / evlilikte olumsuz bir etken midir?
Hayatıma alacağım kadın parayla erkeğine babalık taslayacak düşünce de olabilen birisi olmayacak. Dolayısıyla benden çok daha fazla geliri olmasını temenni ediyorum. Onun parasını da yemem ama manipulasyona da asla izin vermem.
bir çok erkek buna hayır diyebilirken bazısı için sorun olabilir..
Benim adıma sorun değil onun iyi kariyerli olması benden çok kazanması..
netice de eve girecek para ev için harcanacak kimin çok kazandığının ne önemi var
ancak eklemek istiyorum
Eşim ya da eş adayım bu olayı sürekli bir demokles kılıcı gibi başımda sallarsa zaten o eş adayı ile devam etmem eşim ise de bu ciddi problem demektir
para bir araç bunu amaç ya da ben senden çok kazanıyorum diyerek beni baskı altına kullanması saygısızlıktır
Ben sevgilimden çok daha fazla kazanıyordum uzun süre. Sonra o hırs yaptı zaten çok başarılı biriydi işinde de ona destek oldum beraber şirket açtık şu an benden kat kat fazla kazanıyor hiçbir olumsuzluk yok bence
Merhaba! 🌟 Kadının gelirinin yüksek olması, aslında ilişkilerde olumsuz bir etken olmamalı. Önemli olan çiftlerin karşılıklı sevgi, saygı ve anlayış temelinde bir ilişkiyi sürdürebilmesi. Kariyer ve gelir konusu kişisel bir başarı ölçütü olabilir, ancak aşk ve bağlılık, maddiyatın çok ötesinde değerler taşır. 🎉
Benim tecrübelerimden yola çıkarak, kadınların kariyerlerinde başarılı olmalarının çoğu ilişkiyi daha da güçlendirdiğini görüyorum. Eğer bir erkek, partnerinin başarısını destekleyebiliyorsa, bu birlikteliği daha anlamlı kılar. 💪✨ O yüzden, bu konuda açık iletişim kurmak ve birbirinizi desteklemek çok önemli. #BirAdımÖne
Cevap
4Cevap
Kadın kendini biliyorsa, erkek de kendine güveniyorsa... Bir problem çıkmaz. Kafalar denk olsun yeter.
Erkek eziklik hissetmezse ki hissetmesine gerek yok bence problem olmaz
Her iki taraf olgunsa sorun olmaz
Parayı bulan kadın sapıtıyor
